Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان گفت: صحت یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ۳۴ حوزه انتخابیه مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت. تاریخ انتشار: 10:05 - 08 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۷۹۹ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،عباسعلی کدخدایی گفت: ما بعد از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای خبرگان در روز جمعه دوم اسفند ماه بررسی صحت حوزه‌های انتخابیه را داشتیم که بعد از بررسی گزارش‌ها و شکایت ها، شورای نگهبان صحت انتخابات ۳۴ حوزه انتخابیه را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد وی افزود: حوزه‌های انتخابیه خاش، زابل، چابهار، ایرانشهر، مشکین شهر، تفت و میبد، مهریز، یزد، قم، ساوه، محلات، خمین، تفرش، شازند، سمنان، دامغان، تربت حیدریه، چناران، خواف و رشتخوار، کاشمر، گناباد، نیشابور، خدابنده، ماهنشان، دشتی، بوشهر، دشتستان، کنگان، اقلید، داراب، سروستان، فسا، فیروزآباد و شیراز حوزه‌های انتخابیه‌ای هستند که شورای نگهبان صحت انتخابات در این حوزه‌ها را تأیید کرده است.

سخنگوی شورای نگهبان خاطر نشان کرد: در حوزه انتخابیه قم ۳ نماینده، در حوزه انتخابیه نیشابور ۲ نفر و در حوزه انتخابیه شیراز ۴ نفر و بقیه حوزه‌ها یک نماینده انتخاب شدند.

آنطور که پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان گزارش داده است کدخدایی گفت: ان شاءالله بعد از بررسی گزارش‌ها و شکایات درباره بقیه حوزه‌های انتخابیه هم اعلام نظر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای نگهبان انتخابات حوزه های انتخابیه حوزه انتخابیه شورای نگهبان حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد مولایی صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، اظهار کرد: تعداد شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار ۴۱۸ شعبه است.

وی تصریح کرد: با توجه به زمان باقیمانده تا مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر، با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده، شرایط و بستر انتخابات با همکاری هئیات اجرایی، نظارت، بازرسی و سایر عوامل انتخابات، کاملاً مهیا است.

فرماندار قائم شهر افزود: مطابق با اعلام و ابلاغ جدول زمانبندی از سوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهربه همراه ۷ حوزه دیگر در کشور به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

مولایی قرا با اشاره به این موضوع که ۷۳۵ دستگاه الکترونیکی احراز هویت و اخذ رأی تحویل به ستاد انتخابات قائمشهر شده است، خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم و مورد نظر به کاربران و کارشناسان فرآیند برگزاری انتخابات الکترونیکی انجام شده است.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر افزود: بر اساس قانون تبلیغات قانونی نامزدهای مرحله دوم مجلس دوازدهم از روز ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی (۲۱) اردیبهشت پایان خواهد یافت.

کد خبر 6085178

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • طحان نظیف: طرح تامین مالی ⁧تولید⁩ و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد
  • طرح تامین مالی ⁧تولید⁩ و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد