Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:27:24 GMT

پلمب 3 محل عرضه قلیان در بدره

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۰۹۵۷

پلمب 3 محل عرضه قلیان در بدره

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عزت الله متین فر صبح پنجشنبه در گفتگو با رسانه‌های شهرستان اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با توجه به تاکید مسئولان بهداشت، طرح پاکسازی مناطق آلوده اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی تعداد ۳ قلیان سرای غیر مجاز را شناسائی و پلمپ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با تاکید بر تداوم اجرای این طرح، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 4864464

منبع: مهر

کلیدواژه: قلیان ایلام پلمب واحد صنفی انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش برف بارش باران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی جهرم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و باغ‌های شهرستان جهرم، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.
علی اصغر محمدپور افزود: ماموران پلیس این شهرستان در تحقیقات خود سارق را شناسایی  و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۵ فقره سرقت منزل، باغ ها و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان