Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا ترابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خور و بیابانک گفت: به منظور رعایت بهداشت عمومی و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و صیانت از سلامت مردم تمام مراکز بوم گردی، همانپذیرها، اماکن عمومی و ورزشی این شهرستان تعطیل شد.

رضا ترابی با اشاره به اینکه تاکنون موردی از این بیماری در شهرستان خوروبیابانک گزارش نشده افزود: تمام فعالیت‌های ورزشی این شهرستان به مدت ۱۰ روز تعطیل وپذیرش در تمام مراکز بوم گردی این شهرستان با هدف پیشگیری از بیماری کرونا تا ۱۵ فروردین سال آینده، ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: چهارشنبه بازار خورو بیابانک هم که هر هفته پذیرای تعداد زیادی از شهروندان و فروشندگان از دیگر استان‌ها بودند برای حفظ سلامت مردم تعطیل شد.

ترابی جمع آوری چادر‌های نماز مساجد، ضدعفونی کردن ضریح امامزاده ها، از مدارخارج کردن آبسردکن‌های سطح شهر و مدارس و مکان‌های مذهبی، ضدعفونی وسایل نقلیه عمومی شهری و بین شهری، ضد عفونی کردن ادارات، اماکن عمومی، سطوح دستگاه‌های کارتخوان و خود پرداز را از مهمترین مصوبات کمیته پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان خوروبیابانک بیان کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خوروبیابانک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند