Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@10:49:39 GMT

برخورد پژو با وانت ۳ کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۱۰۱۰

برخورد پژو با وانت ۳ کشته بر جای گذاشت

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: صبح امروز در سانحه تصادف پژو ۴۰۵ با پیکان وانت در مسیر جاده سبزوار به بردسکن، سه نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش قدس آنلاین، مسلم فایق نیا در خصوص حادثه رانندگی در جاده سبزوار به بردسکن، اظهار کرد: صبح امروز در سانحه دلخراش تصادف پژو ۴۰۵ با پیکان وانت در مسیر جاده سبزوار به بردسکن در کیلومتر ۵۵، یک نفر مصدوم و سه نفر از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: مصدوم این حادثه به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار منتقل شده است.

منبع: مهر انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این حادثه عصر دیروز بر اثر  برخورد  یک دستگاه خودروی پژو پارس با  یک دستگاه خودروی سوناتا در کیلومتر ۸۰ محور سبزوار به شاهرود در محدوده  شهر داورزن رخ داد.   فائق نیا افزود: ۵ مصدوم توسط کارشناسان اورژانس در محل بصورت سرپایی مداوا شدند و ۳ مصدوم دیگر بوسیله آمبولانس‌های اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.    وی گفت :‌کارشناسان پلیس در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • ۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت
  • ۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز