Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@11:43:26 GMT

ذخایر کالایی کشور بیش از سال‌های گذشته است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۱۱۰۳

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صمت، رضا رحمانی افزود: طبق آمار موجود هم تولیدات کالایی کشور در ماه‌های اخیر افزایشی بوده و هم اینکه در واردات اقلام اساسی مورد نیاز نیز اقدامات لازم و به موقع انجام گرفته است.

وی تاکید کرد: از نظر وفور کالا و تامین بهنگام مایحتاج ضروری مردم، هیچ نگرانی وجود ندارد.

رحمانی اضافه کرد: ورود کرونا ویروس به کشور، تقاضای برخی اقلام را به صورت آنی افزایش داد که انتظار داریم مردم نیز ضمن همراهی، رعایت همدیگر را نیز داشته باشند تا از این شرایط نیز عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خوشبختانه تمهیدات انجام شده در تامین اقلام اساسی مربوط به قبل از شیوع کرونا بوده و با توجه به اینکه ما آماده ورود به تقاضای پایان سال و ماه مبارک رمضان بودیم، مقدمات کار و تامین حداکثری نیاز بازار از ماه های قبل آغاز شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: البته این تقاضا کمی جلوتر کشیده شده و امروز همه انبارهای ما پر بوده و هیچگونه نگرانی بابت تامین اقلام مورد نیاز نداریم.

رحمانی تاکید کرد: دولت و وزارت صمت تدابیر لازم را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سایر بخش ها انجام داده تا کلیه نیاز های مردم تامین شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی بیشتر دستگاه ها و آحاد مردم، این مرحله را نیز با سربلندی پشت سر بگذاریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تنظیم بازار رئیس جمهور صنعت معدن و تجارت ویروس اقلام اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضایی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم را باید برای استقبال از زائران اربعین فراهم کنیم و توقع مردم و زائران هم این است که نواقص و کمبودهای سال‌های گذشته رفع شود.

وی با اشاره به اینکه سومین سال است که کردستان میزبان زائران اربعین است افزود: این مهم افتخار بزرگی بوده و برکات آن در سطح فردی و استانی شامل منطقه شده است.

دبیر ستاد اربعین کردستان بر ضرورت استفاده از تجربیات سال‌های گذشته دستگاه‌ها برای رفع مشکلات زیرساخت و ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین تاکید کرد.

رضایی رویکرد ستاد اربعین را در سال جاری انجام فعالیت‌ها توسط خود کمیته‌ها اعلام کرد و گفت: برای اجرای برنامه‌ها باید نیم نگاهی به مریوان داشته باشیم و اقداماتی که انجام می‌شود با هماهنگی فرمانداری مریوان باشد.

وی با بیان اینکه امسال سفر زوار اربعین از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود یادآور شد: می‌طلبد، نیازهای زیرساخت و حمل و نقل به طور کامل تأمین شود.

دبیر ستاد اربعین کردستان خاطرنشان کرد: سال گذشته در بحث تردد مشکل داشتیم و باید با طرف عراقی مذاکره کنیم تا مسائل حمل و نقل، محل استقرار و کرایه خودروها برطرف شود.

رضایی از دستگاه‌ها و کمیته‌های مربوط به ستاد اربعین خواست نیازمندی‌های واقعی خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها پیشنهادهای خود را برای مردمی‌تر کردن اربعین به ستاد ارائه دهند، ضمن اینکه جانمایی موکب‌ها در مرز باشماق منطقی و از روی نیاز باشد.

این مقام مسئول بر ضرورت انعکاس خدمات مردم کردستان به زائران اربعین و برکات اربعین برای مردم استان و منطقه از طریق رسانه‌ها و کمیته اطلاع رسانی تاکید کرد.

کد خبر 6081353

دیگر خبرها

  • آمادگی پالایشگاه های نفت ژاپن برای استفاده از ذخایر اضطراری
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی