Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:04:44 GMT

نمازگزاران برای نمازجمعه سجاده و مهر شخصی بیاورند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۱۱۹۴

نمازگزاران برای نمازجمعه سجاده و مهر شخصی بیاورند

ایسنا/تهران مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه ورامین گفت: نمازگزاران برای نمازجمعه سجاده و مهر شخصی بیاورند.

وحید محمدی یکتا شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران از نمازگزاران جمعه ورامین خواست، تا برای این هفته همراه خود مهر و سجاده به مصلی بیاورند و گفت: از بانوان نمازگزار نیز درخواست داریم، که چادر نماز شخصی همراه خود به مصلی بیاورند، فضای مصلی نماز جمعه ورامین قبل از برگزاری نماز ضد عفونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم‌چنین از افراد دارای بیماری قلبی، تنفسی و ریوی و نیز افراد مُسن خواست تا جایی که امکان دارد، در نماز جمعه این هفته ورامین شرکت نکنند.

مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه ورامین اضافه کرد: از افرادی که علائم بیماری کرونا را در خود حس می‌کنند، نیز تقاضا داریم، تا بهبودی کامل به نماز جمعه نیایند.

محمدی یکتا از غیر فعال شدن بخش امانات مصلی در هفته جاری خبر داد و از نمازگزاران خواست، نایلون یک بار مصرف برای وسایل شخصی و نیز کفش‌های خود به همراه بیاورند.

وی گفت: سیدنظام الدین موسوی منتخب مردم تهران، ری، پردیس، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس این هفته قبل از نمازجمعه ورامین سخنرانی خواهد کرد و نماز جمعه این هفته ورامین به امامت حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اقامه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه کروناویروس جمعه ورامین نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد : فردا ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد.
همچنین نمازجمعه رشت ، فردا به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد