Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند از تعطیلی کلاس‌های این دانشگاه و ضدعفونی و گندزدایی محیط‌های مختلف و فضاهای دانشگاه بیرجند برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

محمدعلی خورشیدزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ویژه اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه بیرجند به همت مرکز بهداشت و درمان و روابط عمومی دانشگاه، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ارسالی از سوی سازمان امور دانشجویان، مبنی بر تخلیه خوابگاه‌های دانشجویی و نیز غذاخوری‌ها و آشپزخانه‌ها به جهت ضدعفونی کردن آن‌ها، سلف دانشگاه از 6 اسفند و خوابگاه‌ها از 7 اسفند برای گندزدایی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تعطیلی غذاخوری‌ها از روزسه شنبه ششم بهمن، عملیات لغو غذای رزرو شده دانشجویی توسط اتوماسیون تغذیه انجام و وجه مربوطه به حساب دانشجویان برگشت داده می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند با اشاره به ضدعفونی کردن محیط‌های مختلف دانشگاه بیرجند برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، یادآور شد: بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی فعالیت‌های اداری و پژوهشی در هفته آینده دایر و فعال خواهند بود و تنها دانشجویان تعطیل هستند.

خورشیدزاده با بیان اینکه کلاس‌های حضوری دانشگاه بیرجند تا پایان سال جاری برگزار نخواهد شد، خاطرنشان کرد: کلاس‌ها به صورت مجازی و یا جبرانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه بيرجند کروناویروس دانشگاه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت

ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی از سوی سازمان امور دانشجویان به منظور بروز خلاقیت دانشجویان و همچنین گسترش استفاده از فناوری‌های روز دنیا در حوزه‌های ورزشی، با حضور کلیه دانشجویان از تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشوردر ۳ حوزه ورزش‌های رباتیک، ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.


گفتنی است، دانشجویان می‌توانند از ۲۷ فروردین ماه تا ۲۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد