Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@06:22:18 GMT

لباس نو بر تن شهر

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۱۲۶۴

لباس نو بر تن شهر

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان در خصوص اقدامات و فعالیت‌های شهرداری متناسب با ایام نوروز گفت: تمام تلاش شهرداری فراهم کردن شرایط مناسب برای شهروندان و استقبال خوب مسافران نوروزی است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از نیازهای شهر گردشگر پذیر طراوت و شادابی و داشتن ظاهری آراسته است، اظهار کرد: در تمام مناطق ۱۵ گانه اکیپ‌های رنگ آمیزی در حال فعالیت هستند و تا ۱۵ اسفند ماه لباس نو بر تن شهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رنگ آمیزی بیش از ۱۱۴۰ کیلومتر جدول، ۲۰ هزار پایه تابلو، ۸۴ هزار متر طول نرده خیابانی و گاردریل و ۳۱ هزار متر طول نرده پارکی با بیش از ۲۵۰ تن رنگ شروع شده است و تا ۱۵ اسفند ماه تکمیل خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان افزود: با توجه به رنگ آمیزی نشدن نرده‌های بی آر تی تاکنون، این رنگ آمیزی ها در دستور کار قرار گرفته و اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: هر اقدام و تصمیمی باید به صورت اصولی و دقیق انجام گیرد، البته از این شرایط عبور خواهیم کرد و پذیرای مسافران نوروزی هستیم و فعالیت‌ها و وظایف محوله را به خوبی انجام خواهیم داد.

امیری تصریح کرد: نگاه مدیریت شهری بر این است که مشکل به صورت کامل برطرف شده و شرایط به روال عادی برگشته و در همین راستا تمامی اقدامات باید با بهترین کیفیت پیش برده شود و اقدامات لازم جهت استقبال و اسکان مسافران نوروزی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: جلسات لازم با دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط برگزار شده است و آمادگی پذیرایی تا یکصد و ۸۰ هزار نفر شب خواب فراهم است.

معاون شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات سفر اصفهان گفت: به منظور تسهیل در رفت آمد درون شهری تدابیر لازم با هماهنگی پلیس راهور صورت پذیرفته همچنین جلسات آموزشی برای رانندگان تاکسی برقرار شده و ادامه خواهد داشت در این راستا ۱۵ ایستگاه اصلی در حاشیه رودخانه، میدان نقش جهان، میدان امام علی، ناژوان، صفه در نظر گرفته شده و سرویس دهی مناسب صورت خواهد پذیرفت.

وی در خصوص نیاز شهر به افزایش سرویس‌های بهداشتی گفت: با توجه به اینکه اصفهان یک شهر گردش پذیر است، رفع نیاز سرویس‌های بهداشتی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری می‌باشد در همین راستا ۱۹ سرویس بهداشتی از سال گذشته تاکنون اضافه شده و به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران در مکان‌هایی که میزان تردد بسیار است ۱۶ سرویس بهداشتی برای سال آینده پیش‌بینی شده است.

معاون شهردار اصفهان ادامه داد: با توجه نزدیکی چهارشنبه آخر سال و چهارشنبه سوری دستورات لازم جهت اقدامات ایمنی صادر شده است و ضایعات به جا مانده از هرس درختان، لاستیک‌های رها شده در سطح شهر و نخاله‌ها از سطح شهر جمع آوری و پاکسازی خواهد شد.

کد خبر 412529

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان شهرداری اصفهان مدیریت شهری مسافران نوروزی کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رنگ آمیزی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: در اپلیکیشن اصفهان من، امکان بهره‌مندی شهروندان از سرویس مسیریابی خطوط حمل‌ونقل همگانی به‌صورت مکان‌مند فراهم شده است.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسیریابی به‌صورت حمل‌ونقل همگانی در اپلیکیشن اصفهان من اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با انتخاب موقعیت فعلی خود یا تعیین مبدا و مقصد مورد نظر، مسیر سفر خود بر روی نقشه را مشخص کنند و با بهره‌وری از این امکان از مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی شامل خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس آگاه شوند، همچنین با مشاهده گام‌های مسیر، از آن‌ها استفاده کنند.

وی افزود: با استفاده از این سرویس، امکان جابه‌جایی شهروندان بر اساس آخرین تغییرات خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان فراهم شده است.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی بین مبدا و مقصد موردنظر با قید جزئیات و شرح گام‌های مسیر، همچنین فاصله بین ایستگاه‌ها و تغییرات خطوط طی سفر به صورت داده‌های مکان‌مند روی نقشه‌های اپلیکیشن «اصفهان من» قابل مشاهده و بهره‌برداری است.

فردانی بیان کرد: شهروندان می‌توانند اپلیکیشن اصفهان من را از کافه بازار یا از نشانی app.isfahan.ir/dn دانلود یا نسخه تحت وب آن را استفاده کنند.

کد خبر 746500

دیگر خبرها

  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان
  • اراکی‌ها دوباره صورتی پوشیدند!(عکس)
  • اقدامات قضائی در انتظار عاملان خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی