Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر ایرانشهر اظهار داشت: این شهرستان به لحاظ قرارگرفتن در مسیر چابهار و در مرکز بلوچستان همه ساله در تعطیلات نوروزی میزبان شمار زیادی از هموطنان است.

او با تاکید بر فراهم کردن تمام امکانات برای استقبال از مسافران نوروزی افزود: حضور مسافران از نقاط مختلف کشور در تعطیلات نوروزی فرصت خوبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، توانمندی‌ها و صنایع دستی ایرانشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایرانشهر گفت: در این شهرستان آثار تاریخی، گردشگری، هنری و فرهنگی زیادی وجود دارد که باید برای بازدید گردشگران از این آثار برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

او بیان کرد: بیت رهبر معظم انقلاب، رودخانه دامن، قبرستان اسپیدژ، چشمه آبگرم بزمان، سدسرایدان، گندم زار‌های سرسبز، چشم انداز نخلستان دامن و قلعه ناصری از جمله مکان‌های دیدنی و گردشگری ایرانشهر است.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز99 فرمانداری ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از مسافران نوروزی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرماندار ویژه فسا گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان فسا برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی تمام امکانات خود را بسیج کرده است.

صفرپور افزود: بقعه امام زاده اسماعیل در منطقه زیبای گردشگری میانجنگل در مسیر ترانزیت استان فارس به استان‌های جنوبی، ۱۳ آموزشگاه و هتل جهانگردی و ۵ بوم گردی شهرستان فسا با ۳۰۰ اتاق و با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر در شبانه روز آماده اسکان مسافران نوروزی است.

وی با بیان این که در شهرستان فسا بیش از ۸۰ عنوان اثر تاریخی، فرهنگی و معنوی در فهرست آثار ملی نظیر بزرگ ترین قلعه کوهستانی کشور با عنوان قلعه آشپزخانه ضحاک، تل ضحاک و محوطه‌های پیرامون آن، قلعه‌ها و تپه‌های تاریخی، آتشکده، مساجد، حمام، روستا‌های تاریخی و همچنین تاسیسات گردشگری اقامتگاه‌های بومگردی و بقعه امامزاده اسماعیل از نوادگان حضرت ابوالفضل عباس وجود دارد که قدمت شهرستان فسا به قدمت تاریخ کهن ایران است که با آثار بر جامانده از ما قبل تاریخ در شهرستان فسا، به‌خوبی می‌توان تاریخ کهن ایران‌زمین را نظارگر بود.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان فسا گفت: فسا به شهر گندم معروف است و در منطقه معتدل و نیمه‌خشک گرم، با دارا بودن پیشینه‌ای غنی از فرهنگ و تمدن، ۱۰ دانشگاه، موقعیت ترانزیتی ویژه، موقعیت شهری استراتژیک، جایگاه ویژه آن در تولید بخش کشاورزی و دانشگاهی باعث شده این شهر را یکی از شهر‌های پویا، سرزنده و پر رونق استان فارس و کشور تبدیل نام برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امکانات لازم برای اسکان مسافران در کمپ گردشگری شرق فراهم می‌شود
  • برپایی سیاه چادر در ورودی دزفول برای استقبال از مهمانان نوروزی
  • استقبال از مسافران نوروزی در فسا
  • بازدید مسافران نوروزی از طبیعت بکر و آثار تاریخی گرمی
  • استقبال از مسافران نوروزی در سیاه چادرهای عشایر درگز
  • مسئولان استان چه تدابیری برای سفر‌های ایمن و مطمئن در تعطیلات نوروز اندیشیده اند؟
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • استقبال مسافران نوروزی از منطقه نمونه گردشگری حیران آستارا
  • استقبال مسافران نوروزی از ناهارخوران گرگان
  • استقبال مسافران نوروزی از نهارخوران گرگان