Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:55:41 GMT

شهرستان دنا آماده پذیرایی از مسافران در نوروز ۹۹

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۱۳۲۶

شهرستان دنا آماده پذیرایی از مسافران در نوروز ۹۹

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر توریستی و گردشگرپذیر سی‌سخت آماده پذیرایی از مسافران در نوروز ۹۹ است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، مجید صفائی در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان دنا قابلیت‌های گردشگری شهرستان دنا در کشور را منحصر به فرد خواند و از آمادگی این شهر توریستی برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به وجود روستای هدف گردشگری و دهستان پایلوت صنایع دستی استان در شهرستان دنا، تصریح کرد: کریک، روستای هدف گردشگری و دهستان سادات محمودی، دهستان پایلوت صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد است.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه بویراحمد گفت: چهار اقامتگاه بوم‌گردی، دو هتل و چندین خانه مسافر در شهرستان دنا آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

صفائی افزود: شهرستان دنا ۱۵۰ اثر تاریخی دارد که از این تعداد، ۳۷ اثر در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.

این مسوول با اشاره به اینکه به دنبال افزایش زیرساخت‌های گردشگری و توسعه شهرستان دنا هستیم، ابراز داشت: برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی و جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد تله‌کابین و جاده سلامت از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل برای توسعه گردشگری شهرستان دنا است.

در ادامه هم فرماندار جدید شهرستان دنا با بیان اینکه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان آمادگی کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی را دارد، گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان باید بهترین خدمات را به گردشگران ارائه دهند.

عبدالحمید پناهی افزود: دنا قابلیت‌های بالایی در حوزه گردشگری دارد که باید از این قابلیت‌ها در راستای ایجاد اشتغال و درآمد‌زایی برای مردم استفاده شود.


این مسوول خاطرنشان کرد: خدمات خوبی در حوزه گردشگری دنا صورت گرفته ولی کافی نیست باید این زیرساخت ها افزایش یابد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شهرستان دنا مسافران نوروزی جاده سلامت تله کابین شهرستان دنا خدمات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

به گزارش خبرآنلاین، معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899022

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی