Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نجات روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شبانه روز گذشته، بروز مشکل برای رانندگان عبوری از استان،  ۱۳ تیم از امدادگران را در محورهای مختلف از جمله بجنورد- آشخانه،  بجنورد- اسفراین و گرمه -چمن بید به صحنه کشاند.  

وی افزود: در این عملیات،  هزار و ۶۰۷ نفر امداد رسانی شده و ۴۰۵ دستگاه خودرو رهاسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نجات گفت: ۷۱ نفر نیروی انسانی،  امدادگر و نجات گر جمعیت هلال احمر استان با به کار گیری پنج دستگاه آمبولانس و هشت دستگاه خوردوی کمک دار به امدادرسانی پرداختند.  

وی خاطرنشان کرد: در این مدت،  ۳۵ نفر از مسافران عبوری از استان که در برف گرفتار شده بودند، به صورت اضطراری،  اسکان داده شدند.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۲۸ نفر در مسجد صاحب الزمان گرمه،  چهار نفر در پایگاه راز و سه نفر در پایگا اسدلی اسکان داده شدند.  

ورود یک سامانه بارشی به استان خراسان شمالی دیروز و دیشب موجب بارش باران و برف در اکثر مناطق این استان شد که بر اساس اعلام هواشناسی این جبهه بارشی امروز از این استان خارج می شود.

برچسب‌ها بجنورد بارش برف خراسان شمالی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر پروندهٔ خبری چهره زمستانی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد بارش برف خراسان شمالی سازمان امداد و نجات هلال احمر بجنورد بارش برف خراسان شمالی سازمان امداد و نجات هلال احمر خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد

نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش فارس، نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز سه‌شنبه مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

این شرایط روز چهارشنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استانهای گلستان و چهارمحال و بختیاری تداوم دارد.

بر این اساس؛ سازمان امداد و نجات از شهروندان درخواست کرد تا از حضور در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • آماده‌باش هلال احمر برای پیش‌بینی بارش در ۲۸ استان