Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@07:44:19 GMT

تشریح وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۱۶۶۱

تشریح وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان

به گزارش «تابناک»، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «... در حال حاضر تب ایشان قطع شده است، ترشحات ریوی بسیار کاهش یافته است ولی به‌دلیل نیاز به حمایت بیشتر تنفسی، کماکان از دستگاه کمک تنفسی برای بهبود شرایط قلبی و تنفسی ایشان استفاده می‌شود...»

محمدرضا شجریان، استاد آواز ایرانی، از سه سال پیش درگیر بیماری سرطان بوده و در چند ماه گذشته بارها در بیمارستان بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک محمدرضا شجریان وضعیت جسمی بیمارستان جم اطلاعیه همایون شجریان اینستاگرام کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم

کریم خرازی پدر سردار شهید حاج حسین خرازی، مهرماه سال ۱۳۶۶ در جمع رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و مسجد شهرک دارخوین درباره سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی مطالبی را بیان کرده بود.

سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی یکی از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پی حمله هوایی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق  به شهادت رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟
  • وقوع یک میلیون و ۹۰ هزار زایمان در کشور در سال گذشته/ زایمان طبیعی سبب کاهش مشکلات تنفسی جنین
  • گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • اجرای طرح واکسیناسیون علیه عفونت تنفسی و گوش در بوشهر