Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزارت خارجه آمریکا، دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق را در فهرست "تروریسم" بین‌المللی قرار داد.

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ناتان سیلز، هماهنگ‌کننده مبارزه با تروریسم در وزارت خارجه آمریکا در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود مدعی شد: گردان‌های حزب‌الله عراق مسئول شماری از حملات تروریستی علیه نیروهای آمریکایی و نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تحت امر واشنگتن از جمله حمله موشکی به پایگاه هوایی در نزدیکی کرکوک در ماه دسامبر ۲۰۱۹ است که در نتیجه آن نورس حمید، یکی از شهروندان آمریکایی کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه آمریکا، احمد الحمداوی، دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق را در لیست "تروریسم" بین‌المللی قرار داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا وزارت خارجه آمریکا حزب الله عراق انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی گردان های حزب الله عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، وانگ‌ ون‌بین، سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا این هفته راهی پکن خواهد شد.

ون‌بین گفته است که بلینکن ۲۴ تا ۲۶ آوریل(پنجم تا هفتم اردیبهشت) به دعوت «وانگ یی» همتای چینی وی به این کشور سفر خواهد کرد.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان دیروز در گزارشی مدعی شد که بلینکن در بحبوحه تنش‌های جاری در منطقه و با هدف ابراز نگرانی درباره آنچه حمایت چین از روسیه خوانده شده است، این هفته به پکن سفر می‌کند تا از تداوم روابط آمریکا-چین اطمینان حاصل کند.

این دومین سفر بلینکن به چین در کسوت وزیر خارجه آمریکاست. او پارسال پس از تشدید تنش بین دو کشور ناشی از سرنگون‌ شدن بالون تحقیقاتی چین در حریم هوایی آمریکا با جنگنده، در تلاش برای بازگرداندن ثبات به روابط پکن و آمریکا راهی چین شده بود.

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که بلینکن از این سفر سه هدف دارد؛ «نخست پیشبرد مذاکرات در موضوعات مهم؛ ابراز نگرانی آشکار و مستقیم در حوزه روابط منطقه‌ای و جهانی؛ و سوم مدیریت رقابت دو کشور با رعایت اصول مسئولیت‌پذیری.»

کد خبر 6085374

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم
  • آیت‌الله رئیسی فردا به پاکستان سفر می‌کند
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل
  • آمریکا یک گردان ارتش اشغالگر را تحریم می‌کند