Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جهانگیر زارعی معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : مسابقات شنای قهرمانی کارکنان نیرو‌های مسلح که به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در استخر آزادی تهران برگزار شد پلیس ایلام تیمی را روانه این مسابقات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد : در پایان این مسابقات ، ستوان یکم "مهدی نامداری" و ستوان یکم "وحید طهماسبی" جمعی انتظامی ایلام موفق به کسب ۲ مدال طلا ، یک مدال نقره و یک مدال برنز در مسابقات شنای قهرمانی کارکنان نیرو‌های مسلح شدند .

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام با تبریک این درخشش افتخار آمیز ۲ پلیس ایلامی بیان کرد : ورزش باید وسیله‌ای برای پرورش روح و جسم باشد چرا که این دو مقوله لازم و ملزوم یکدیگر هستند ، لذا تربیت جسم و روح دو عامل مهم در پیشبرد اهداف ناجا خواهد شد .

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مسابقات شنا مسابقات قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون

                                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ لیلی عاصم آبادی اظهار داشت: یک‌هزار و ۶۵۳ نفر فروردین ماه امسال برای اهدای خون و فرآورده‌های خونی به این پایگاه مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و ۴۰۷ نفر واجد شرایط اهدای خون شدند.

وی افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، میزان مراجعان ۱۴.۷۱ درصد رشد و میزان خونگیری نیز ۲۳.۲۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل پایگاه انتقال خون استان ایلام اضافه کرد: بر اساس شاخص‌های انتقال خون، اهداکنندگان به سه گروه عمده مستمر، باسابقه و بار اولی تقسیم می‌شوند که در فروردین امسال تعداد اهداکنندگان مستمر ۸۰۵ نفر بوده که در مقایسه با فروردین پارسال ۱۹.۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

عاصم آبادی ادامه داد: ۴۱۱ نفر از اهداکنندگان باسابقه در فروردین ماه امسال اهدای خون داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰.۴۷ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ۱۹۱ نفر در فروردین ماه امسال برای اولین بار اقدام به اهدای خون کردند، عنوان کرد: در این مدت میزان مشارکت بانوان در امر اهدای خون، رشد ۴.۴۷ درصدی داشته است.

مدیرکل پایگاه انتقال خون استان ایلام یادآور شد: همچنین در طرح نذر خون که از اول تا پایان ماه رمضان بود یک هزار و ۲۵۲ نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و ۶۰ نفر موفق به اهدای خون شدند که ۱۱۰ نفر از این اهداءکنندگان مربوط به شب‌های قدر بوده است.

عاصم‌آبادی ادامه داد: بخشی از خون برای مجروحان سوانح و حوادث و سهمی از آن نیز برای بیماران نیازمند دریافت خون و فرآورده‌های خونی مصرف می‌شود.

وی تاکید کرد: بانک خون استان ایلام همواره به اهدای خون و فرآورده‌های خونی در گروه‌های مختلف مثبت و منفی نیاز دارد و بنابراین از مردم در گروه‌های مختلف تقاضا می‌شود که برای اهدای خون خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • مشارکت بیش از یک‌ هزار ایلامی در اهدای خون
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور