Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: شناسایی موارد جدید آلوده به کروناویروس در خارج از مرزهای چین بیشتر شده است.

به گزارش ایسنا، شیوع کروناویروس جدید وارد مرحله دیگری شده و شناسایی موارد بیشتری از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در جهان نگرانی‌ها را در مورد احتمال همه‌گیری آن به همراه داشته است.

مقامات سازمان جهانی بهداشت اظهار داشتند: روز گذشته (چهارشنبه) برای اولین بار آمار روزانه موارد ابتلا به کروناویروس در خارج از مرزهای چین از تعداد گزارش شده در این کشور فراتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر مواردی از ابتلا به کروناویروس در تمامی قاره‌های جهان به استثنای قاره جنوبگان گزارش شده است.

در ایالات متحده نیز دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور از تشکیل تیم ویژه‌ای به سرپرستی مایک پنس برای مقابله با شیوع کروناویروس خبر داد.

در اروپا نیز مقامات اروپایی بی‌وقفه در تلاش هستند تا از شیوع هر چه بیشتر کروناویروس در کشورهای این منطقه جلوگیری کنند این درحالیست که در ایتالیا شیوع این ویروس تشدید پیدا کرده است. بیش از ۴۰۰ نفر در ایتالیا به کروناویروس آلوده شده‌اند. در فرانسه و آلمان نیز ابتلای بیش از ۱۸ نفر به بیماری کووید-۱۹ تایید شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری CNN، در قاره آسیا نیز به غیر از چین بیشترین موارد افراد آلوده به کروناویروس در کره جنوبی گزارش شده که تاکنون بیش از ۱۵۹۵ نفر در این کشور به این ویروس آلوده شده‌اند و حدود ۱۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم‌ملی ایران ترکیب این تیم را برای دیدار برگشت امروز مقابل ترکمنستان در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را مشخص کرد که به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضائیان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت دو تیم ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه کپه داغ ترکمنستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6063047

دیگر خبرها

  • اسرائیل به صورت هدفمند ۳۳ بیمارستان در غزه را از ارائه خدمات خارج کرده است
  • ۲۲ مرکز متخلف فرآورده های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • پزشکان مارماهی زنده را از شکم یک مرد خارج کردند!
  • مصرف داروی میگرن احتمال ابتلا به اتیسم را در نوزاد افزایش نمی دهد
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • مواد غذایی سرطان‌زا را بشناسید
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • هشدار بازرس کل کردستان نسبت به اخذ زیرمیزی توسط بعضی از پزشکان
  • زنگ خطر ابتلا به تب کریمه کنگو در زاهدان به صدا درآمد
  • ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل