Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از دانشگاه‌ها کلاس‌های خود را تا پایان سال جاری تعطیل اعلام کردند و با پیام وزیر ارتباطات احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در پی شیوع ویروس کرونا، دانشگاه علوم پزشکی ایلام تا پایان سال تعطیل شد و کلاس‌های مجازی را جایگزین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین کلاس‌های درس دانشگاه امام صادق(ع) تا پایان سال جاری مجازی برگزار می‌شود و دانشگاه صنعتی اصفهان نیز تا پایان سال تعطیل شد.

‏گفتنی است احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیز با پیام توئیتری محمدجواد جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قوت گرفته است.


متن توییت جهرمی به شرح زیر است:
با توجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه تا پایان سال جاری برای همکاری با وزارت علوم و آموزش و پرورش امکانات ویژه ای را جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم کردیم تا میلیون ها دانش آموز و دانشجو عزیزم حفظ سلامت خود از تحصیل علم هم جا نمانند.
تجمع کمتر، پیشگیری بیشتر

انتهای پیام/۴۰۸۴/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه امام صادق کرونا ویروس احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه تا پایان سال جاری دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی شدید روز چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده ها و کندی رفت و آمد در شماری از شهرهای استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا