Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزبانی غواصی عمق با کشور جمهوری اسلامی ایران است که در سال 2020 میلادی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در راستای تامین امنیت خزر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که این امنیت باید به شکل جمعی حفظ شود و توسعه پیدا کند و در این زمینه  مذاکرات و همکاری‌هایی را آغاز کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از  این همکاری‌ها متوجه مجموعه مسابقات نظامی است و کشور جمهوری آذربایجان میزبان مسابقات جام دریا است.

همزمان با این دوره از مسابقات، میزبانی غواصی عمق با کشور جمهوری اسلامی ایران است که تا به امروز دو دوره از این مسابقات برگزار شده است و برای سال 2020 میلادی در خلیج فارس در جزیره کیش برگزار خواهد شد و از نیروی دریای کشور آذربایجان نیز جهت حضور در مسابقات غواصی دعوت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نيروي دريايي ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   رئیس بسیج اساتید استان آذربایجان غربی در برنامه "گفت و گوی ویژه خبری" برای بررسی علل پاسخ به دستاوردهای اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران و واکنش های احتمالی رژیم صهیونیستی حاضر شد.


   دکتر حیدری در این برنامه گفت: اگر قرار باشد اسرائیل دست از پا خطا نماید این بار پاسخی محکم تر و شدیدتر از قبل از سوی جمهوری اسلامی دریافت خواهد کرد و این امر منجر به خداشه دار شدن بیشتر حیثیت پوشالی آنان خواهد شد.

رئیس بسیج اساتید استان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اقتدار نظام اسلامی خاطر نشان کرد:  این دفاع مشروع و پاسخ مقتدرانه ایران اسلامی فقط معادله امنیتی تغییر نمی‌دهد، بلکه معادله سیاسی را هم تغییر می‌دهد و از این منظر بسیار موثر بوده و آثار امنیتی آن برای ما بسیار جالب است.

وی افزود:  ما بعد از انجام عملیات وعده صادق در واقع برروی هر گونه تهدید نظامی، امنیتی علیه کشورمان خط کشیدیم و اقتدار و صلابت ایران اسلامی‌با وعده صادق به جهانیان نمایان شد و بیشتر از آن اینکه در صورت هر اقدامی از هر نوع آن سیلی محکم تری از نظام جمهوری اسلامی‌بلاشک دریافت خواهد کرد.

 

دیگر خبرها

  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • چین: با هر تحریکی در دریا مقابله خواهیم کرد
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • افزایش بازدارندگی ایران در قفقاز و آسیای میانه پس از عملیات وعده صادق
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم