Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیخسرو چنگوایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شد که در این ایام با هجوم ملخ روبه‌رو شویم چون از طریق کشورهایی مانند عراق، عربستان و کویت این امکان وجود داشت و هم از طریق استان‌های هم‌جوار مانند هرمزگان، فارس و بوشهر دچار این آفت شده‌اند.

وی افزود: اولین گزارش در هندیجان روز گذشته اتفاق افتاد که اقدامات اولیه انجام شد، آماده‌سازی باندهای فرودگاه، خرید سم، ۱۷۰ اکیپ پایش و بازدید در حال انجام کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: با انجام این کارها از هجوم ملخ‌ها جلوگیری نمی‌شود اما برای پیشگیری از شنبه (دهم اسفندماه ۹۸) سم‌پاشی‌ها آغاز می‌شود.

چنگلوایی بیان کرد: همه باید در زمینه پایش و تجهیزات برای جلوگیری از هجوم ملخ‌ها کمک کنند.

کد خبر 4864439

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خوزستان ملخ سم پاشی انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش برف بارش باران شیراز هجوم ملخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم ملخ های مراکشی به مزارع در تخار

هجوم گسترده ملخ‌های مراکشی در برخی از ولسوالی‌های تخار نگرانی باشندگان این ولایت بر انگیخته است.

شماری از دهاقین و باشندگان تخار می‌گویند، از چند سال بدینسو دقیقا درهمین فصل، میلیون‌ها ملخ از کشورهای همسایه وارد کشتزارهای آنان می‌شود و سبب نابودی مزارع زراعتی شان می‌گردد.

این دهاقین از حکومت می‌خواهند پیش از آنکه ملخ‌ها همه مزارع آنان را آسیب بزند از افزایش آن جلوگیری نمایند.

به گفته دهاقین تخار با آنکه ریاست زراعت این ولایت کارزار محو کامل ملخ‌ها را آغاز کرده است، اما ظاهراً هجوم آن بیش از حد است و انتظار دارند تا از شیوه های مدرن برای نابودی آن کار گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • هجوم ایرانیان برای سفرهای خارجی
  • هجوم ملخ های مراکشی به مزارع در تخار
  • فروش اینترنتی دارو از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات محلول پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد
  • آغاز فروش اینترنتی دارو از ماه آینده
  • هجوم قارچ جان‌سخت ۴ هزار ساله به بناهای تاریخی ایران