Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید قربانی مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به انتشار سریع ویروس کرونا که به طرق مختلف انتقال می‌یابد این مدیریت در شانزدهمین جلسه کمیته مدیریت شرایط اضطراری (ویروس کرونا) با همکاری و همراهی کلیه مدیریت‌ها اقدامات پیشگیرانه متعددی در این خصوص برنامه ریزی و اجرایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اقدامات به عمل آمده در این خصوص را بیش از ۱۵ مورد برنامه‌های پزشکی و بهداشتی عنوان کرد و افزود: تعطیلی موقت مراکز آموزشی شرکت، سینما، استخر، مجموعه‌های فرهنگی ورزشی، رستوران تالار، توزیع قند بسته بندی و لیوان یک بار مصرف را از جمله اقدامات پیشگیرانه برشمرد.

قربانی، برگزاری جلسات آموزش کارکنان اداره خدمات اداری و اردوگاه‌ها در جهت نظافت و ضد عفونی ساختمان‌های ستادی و عملیاتی، اردوگاه ها، رستوران‌ها و آبدارخانه‌های شرکت را از دیگر برنامه‌های این مدیریت عنوان و اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته براساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی شرکت ملی نفت ایران برنامه ریزی و اجرایی شده است.

مدیر HSE شرکت ملی حفاری ایران،   ضد عفونی مستمر آمبولانس‌های شرکتی و استیجاری و وسایل نقلیه عمومی شرکتی، غیر فعال نمودن دستگاه اثر انگشت کنترل ورود و خروج کارکنان و جمع آوری خشک کن‌های برقی دست را از دیگر موارد در حال اجرا عنوان کرد و بیان داشت: کارکنان این مدیریت در حال آماده باش و انجام برنامه‌های پیشگیرانه به شمار می‌روند.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی اداره فوریت‌های پزشکی شرکت در انجام وظایف محوله تصریح کرد: آزمایشات اولیه اندازه گیری دمای بدن و ... در محل اعزام کارکنان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، ویزیت و غربالگری کارکنان پروازی توسط پزشک دستگاه و همچنین نصب و نشر پوستر‌ها و پمفلت‌های پیشگیری از ویروس کرونا از برنامه‌های در حال اجرا به این منظور هستند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس علوم پزشکی شرکت ملی حفاری شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: جماران

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • (ویدئو) اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل
  • اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل + فیلم
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • شرکت پرتغالی: گروه کارکنان کشتی توقیف‌شده در امن و امان هستند
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • اقدامات کره جنوبی برای مقابله با تنش‌های خاورمیانه