Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:38:36 GMT

ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرمان ضدعفونی شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۲۱۵۶

ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرمان ضدعفونی شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، هادی خدادادی افزود: تاکنون اتوبوس‌های فعال در سیستم حمل‌ونقل شهری کرمان، هر شب نظافت می‌شدند که از شب گذشته، علاوه بر تنظیف، ضدعفونی اتوبوس‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به وجود ۱۵۰ دستگاه اتوبوس، شامل ۷۰ اتوبوس متعلق به شهرداری و ۸۰ اتوبوس بخش خصوصی گفت: ضدعفونی اتوبوس‌های متعلق به شهرداری کرمان از شب گذشته آغاز شد و بخش خصوصی نیز ملزم شد اتوبوس‌های متعلق به خود را ضدعفونی کند، ضمن این‌که برای اطمینان بیشتر، این اتوبوس‌ها از امشب در محل ایستگاه اتوبوسرانی و با نظارت سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر ضدعفونی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان با بیان این‌که ایستگاه‌های اتوبوس نیز تاکنون، به‌طور متوسط هفته‌ای سه‌بار توسط این سازمان نظافت می‌شدند، گفت: با توجه به حجم کار، با هماهنگی شهرداران  مناطق پنج‌گانه، از شب گذشته تنظیف و ضدعفونی ایستگاه‌های اتوبوس در دستور کار شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه قرار گرفته است.

وی ضدعفونی تاکسی‌ها برای پیشگیری از ویروس کرونا را نیز ضروری دانست و گفت: برای ضدعفونی تاکسی‌های شهری نیز، با چهار کارواش در چهار منطقه شهری هماهنگ کرده‌ایم که راننده‌های تاکسی می‌توانند با حضور در این کارواش‌ها، خودروی خود را به‌صورت نیم‌بها شست‌وشو و ضدعفونی کنند.

خدادادی افزود: راننده‌های تاکسی را نیز ملزم می‌کنیم تا نسبت به گندزدایی و ضدعفونی خودروی خود اقدام کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان شهرداری کرمان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان شهرداری کرمان ویروس کرونا کرمان شهرداری کرمان اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی

رئیس سازمان حملو نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: در فروردین سال‌جاری بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مهرداد میرزائیان با اشاره به تعداد ترددهای انجام شده طی یک ماه گذشته اظهار کرد: در بخش ملکی ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ مسافر و در بخش خصوصی ۶۹۴ هزار و ۴۳۱ مسافر از ناوگان حمل‌ونقل استفاده کردند.

وی افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس‌های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین طی یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر سه هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده است که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

کد خبر 746854

دیگر خبرها

  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی