Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: امسال یک هزار و 540 میلیارد تومان در حوزه صنعت برق استان هزینه شده است.

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه در سال 98، یک هزار و 540 میلیارد ریال در حوزه برق چهارمحال و بختیاری هزینه شده است، گفت: از این میزان حدود 300 میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی و در زمینه احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک و نیروگاه‌های خورشیدی در قالب انعقاد قرارداد خرید برق تضمینی از سوی این شرکت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود : در سال 98 حدود 750 میلیارد ریال نیز در زمینه توسعه و بهینه‌سازی پست‌های فوق و توزیع خطوط انتقال از محل منابع ملی و تسهیلات بانک توسعه اسلامی و 500 میلیارد ریال نیز از منابع داخلی شرکت توزیع برق استان هزینه شده است.

وی ویژگی مهم صرف اعتبارات فوق را در مدیریت و کنترل پروژه‌ها در مدت زمان تعریف شده دانست و افزود: همه طرح‌های تعیین شده این اعتبارات در مدت زمان کمتر از یک سال اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است.   

انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت برق چهارمحال و بختیاری توزیع برق برق چهارمحال میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری

علی مختاری اظهار داشت: از این تعداد هزار و ۵۵۷ تخت تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و ۲۳۹ تخت غیردانشگاهی است.

وی افزود: از تعداد تخت‌های بیمارستانی استان ۴۵۳ تخت در بیمارستان هاجر، ۳۸۰ تخت در بیمارستان کاشانی، ۲۰۰ تخت در بیمارستان بروجن، ۱۵۰ تخت در بیمارستان فارسان، ۸۰ تخت در بیمارستان سینا، ۲۳۱ تخت در بیمارستان لردگان، ۴۴ تخت در بیمارستان اردل، ۳۹ تخت در بیمارستان کیار و چهار تخت در مراکز درمانی کوهرنگ و مالخلیفه فعال است.

مختاری اضافه کرد: راه‌اندازی بخش پیوند کبد غرب کشور با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و انجام ۱۰ عمل جراحی موفق، خرید و ورود بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به استان، راه‌اندازی بخش لیزیک چشم بیمارستان کاشانی با دستگاه لیزر اگزایمر پیشرفته به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی به ارزش دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه درمان می‌باشد.

بیشتر بخوانید

استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر مطالبات بهداشت و درمان استان شد

وی بیان داشت: خرید نخستین دستگاه اسپکت‌سیتی پیشرفته به ارزش شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید اولین دستگاه رادیوتراپی در بخش دولتی استان به ارزش دو هزار میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته به شمار می‌رود.

مختاری ادامه داد: از سال۱۴۰۰ تاکنون ۱۸۷ پزشک متخصص و ۲۳ پزشک عمومی در استان جذب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری