Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات‌مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران، از تعریف ۱۰۰ میلیارد ریال طرح بازآفرینی در قالب برنامه اقدام مشترک با دستگاه‌های استان خراسان‌شمالی در محله "ناظرآباد" شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی  راه و شهرسازی خراسان شمالی مجید روستا، به تشریح جزییات سفر خود به استان خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: در این سفر از محلات اسکان غیررسمی و پروژه‌های بازآفرینی که در قالب برنامه اقدام مشترک با دستگاه‌های استان، تعریف‌شده است، بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به این‌که، استان خراسان‌شمالی ۶۵۵ هکتار، بافت فرسوده دارد، افزود: شهر بجنورد با ۱۳۴ هکتار بافت فرسوده و ۵۶۵ هکتار سکونتگاه غیررسمی، دارای بیشترین میزان بافت فرسوده در استان است.

عضو هیات‌مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران، محله‌های، کشتارگاه، ناظرآباد و صادقیه را ازجمله محله‌های هدف استان خراسان‌شمالی خواند و افزود: مهم‌ترین مسئله ما در محله ناظرآباد، موضوعات زیست‌محیطی و آب‌های سطحی است که در این راستا با تعریف یک برنامه اقدام مشترک در استان، شهرداری، ساخت یک پارک و زمین و سالن ورزشی را متعهد شد و اقدامات خود را از ماه‌های گذشته در این خصوص، شروع کرده است؛ در این سفر از این پروژه بازدید کردیم و مقرر شد که شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز در جهت رفع یکی از ضروری‌ترین مسائل و مشکلات محله، یعنی بهسازی و آسفالت شبکه‌های معابر، اقدام کند؛ همچنین مقرر شد، شرکت آب و فاضلاب، نسبت به انجام تعهدات خود در خصوص لوله‌گذاری فاضلاب، اقدام کند و شهرداری نیز، مسائل زیرسازی و جدول‌گذاری معابر و کوچه‌های محله ناظرآباد اقدام کند.

وی، با اشاره به این‌که، محله ناظرآباد، ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد، عنوان کرد: بر اساس جمع‌بندی انجام‌شده، سهم شرکت آب و فاضلاب استان از این برنامه، در حدود چهار و سهم شهرداری نیز در حدود پنج میلیارد تومان می‌شود. همچنین شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز در حدود یک تا ۱.۵ میلیاردتومان اعتبار، برای آسفالت معابر محله ناظرآباد، هزینه خواهد کرد.

روستا در خصوص اقدامات برنامه‌ریزی‌شده در "ساربان‌محله" نیز گفت: در این محله نیز پروژه‌ای به‌نام "ارمغان" در قالب طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در محدوده‌های بازآفرینی شهری، تعریف شده که بر اساس آن ۴۰۰ واحد مسکونی در این محله، روی اراضی و املاک شرکت بازآفرینی شهری و با مشارکت بخش خصوصی، ساخته خواهد شد. امروز از این اراضی و املاک، بازدید و جلسه‌ای در خصوص اقدامات مجموعه دستگاه‌های استان، برای تحقق این پروژه، برگزار شد. از مجموع این تعهد، ۲۳۰ واحد دارای پیشرفت فیزیکی است و ۱۷۰ واحد نیز به‌تازگی طراحی و اراضی مورد نیاز آن تامین شده است و فراخوان برای جلب سرمایه‌گذار پروژه به‌زودی، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب بازآفرینی خراسان شمالی بجنورد شرکت بازآفرینی شهری ایران استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)

توالت تولید محدود و هوشمند Formation 02 شرکت Kohler در هفته‌ی طراحی میلان به‌نمایش درآمد. این توالت هوشمند نمونه‌ای بارز از تلفیق هنر و فناوری است.

به گزارش زومیت، این توالت را ساموئل راس و استودیو SR_A طراحی کرده است و در نوع خود بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

Kohler

توالت Formation 02 با قیمت ۲۵,۰۰۰ دلار فروخته می‌شود و به‌عنوان اثر هنری محدود و منحصر‌به‌فرد عرضه شده است. این محصول با قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند شست‌و‌شو هوشمند و قابل تنظیم، چراغ شب، صندلی گرم‌شونده و باز و بسته شدن خودکار در، تجربه‌ای راحت و بهداشتی را برای کاربران فراهم می‌آورد.

به‌گفته‌ی شرکت Kohler، این توالت هوشمند نه‌تنها ازنظر ظاهری، بلکه ازنظر کاربردی نیز یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود. Kohler به‌دنبال ایجاد تغییراتی بنیادین در صنعت طراحی و فناوری و ایجاد تأثیرات ماندگار بر جامعه است.

توالت Formation 02 نمادی از بیان رادیکال و نوآوری جسورانه و اثر هنری است که در توسعه‌ی زبان طراحی جدید برای راهکارهای بهداشتی به‌کار می‌رود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • ایجاد و احیای ۳۱ هزار شغل در یزد
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان
  • احیای ۳۱ هزار شغل در یزد
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند