Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از شماره تماس 4030 برای پاسخگویی به سوالات کرونایی خبر داد.
به گزارش آریا، کیانوش جهانپور، گفت: شماره تماس 4030 از روز پنج شنبه هشتم اسفند 98 برای پاسخگویی به سوالات هموطنان در ارتباط با کرونا، راه اندازی شده است.
وی با عنوان این مطلب که هموطنان اخبار مربوط به این بیماری را از طریق وزارت بهداشت و رسانه ملی پیگیری و دنبال کنند، افزود: از مردم درخواست داریم به شایعات در خصوص این بیماری هیچ توجهی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانپور، رعایت بهداشت فردی و جمعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: توصیه ما به هموطنان این است که دستورالعمل‌های بهداشتی و مراقبتی را جدی بگیرند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، افزود: آمار کرونا نیز هر روز ساعت 13 از طریق وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شماره 4030 پاسخ سئوالات مردم کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی شمسی‌پور سخنگوی وزارت علوم در صفحه شخصی خود اعلام کرد: ‏با پیگیری وزارت علوم، موضوع تفکیک تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از ارتقای مرتبه آن‌ها توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و ابلاغ شد.‌ از این پس برای تبدیل وضع نیاز به احراز صلاحیت عمومی و کسب بخشی از امتیازات ارتقا خواهد بود. این مصوبه یکی از مشکلات فرایند استخدامی اساتید را مرتفع کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • امکان افشای سئوالات آزمون های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • امکان افشای سئوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد