Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:47:17 GMT

نماز جمعه شیراز با محدودیت های بهداشتی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۲۳۱۱

نماز جمعه شیراز با محدودیت های بهداشتی برگزار می شود

مسئول ستاد برگزاری نمازجمعه شیراز اعلام کرد وگفت: نماز جمعه شیراز در ٩ اسفندماه با محدودیت های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری نمازجمعه شیراز، احمد فخارزاده اظهارداشت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا موجب ایجاد ترس و تردد در مجامع عمومی شده، نماز جعه این هفته شیراز به امامت آیت الله دژکام با محدودیت های بهداشتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تمهیداتی اندیشیده شده تا تیم کارشناسان علوم پزشکی در مصلی نماز جمعه مستقر شوند، ترددها کنترل و تمهیدات لازم بهداشتی از جمله ضدعفونی دست ها در زمان ورود ، ضدعفونی کامل مصلی نماز جمعه و استفاده از دستکش و ماسک در دستور کار قرار بگیرد.

مسئول ستاد برگزاری نمازجمعه شیراز خاطرنشان کرد: تمهیدات خاص ترددی برای افرادی که دارای علائمی مانند سرفه و تب دارند اندیشیده شده تا در صورت مشاهده به مراکز درمانی هدایت شوند.

انتهای پیام/981108

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز نماز جمعه علوم پزشکی نمازجمعه جمعه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین

 راهپیمایی مردم قزوین که از مسجدالنبی (مصلای نماز جمعه) تا میدان آزادی برگزار شد نمازگزاران با شعار الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و سپاهی قهرمان ارتشی دلاروز تشکر تشکر، ضمن همدردی با مردم غزه، حمایت خود را از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اعلام کردند.

مردم دیگر شهر‌های استان هم امروز پس از اقامه نماز جمعه، با راهپیمایی از نیرو‌های مسلح به خاطر پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی قدردانی و تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر
  • برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه