Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۸ وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سازمان سنجش اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه‌ای در این باره آمده است:

 با توجه به برگزاری آزمون استخدام پیمانی سال 98 وزارت آموزش­‌ و پرورش درخصوص نتایج یک برابر ظرفیت آزمون مذکور؛ پذیرفته­‌شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت­‌های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت­ آموزی) به شرح ذیل اقدام کنند:

اعلام زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران نهضتچرا آموزش‌وپرورش با استفساریه استخدام معلمان حق‌التدریس مخالف است؟معلمان حق‌التدریس با رعایت این "2 شرط" استخدام می‌شوند

1. داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می‌­توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.orgاقدام کنند.

2. قبول­ شدگان یک برابر ظرفیت جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات امور اداری اداره کل آموزش­ وپرورش استان مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

3. پذیرفته­ شدگان قبل از مراجعه به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان محل استخدام سهمیه خدمتی اقدامات ذیل را به عمل آورند:

درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه استخدامی ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته­‌های گزینش استان محل خدمت خود، ارسال یا به صورت حضوری تحویل دهند. لذا در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول شود. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.

عدم تکمیل فرم مربوط و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت، به منزله انصراف از استخدام تلقی می‌شود.

4. معاینات پزشکی (تکمیلی) آزمایشات پاراکلینیکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش­ وپرورش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحیت‌­های عمومی صورت می‌پذیرد. براین اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن حضور در امور اداری ادارات کل آموزش­وپرورش استان سهمیه خدمتی، نسبت به اخذ معرفی­نامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و… به منظور تشکیل پرونده استخدامی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام کنند.

 چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

5. در صورت تائید صلاحیت­های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و… پذیرفته­ شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت­ آموزی به اطلاعیه­ای که به همین منظور حداقل یک ماه پس از انتشار اسامی، در پرتال وزارت آموزش­ وپرورش به نشانی www.medu.ir درج خواهد شد مراجعه کنند.

6. بر اساس برنامه­‌ریزی­‌های انجام گرفته و زمان بندی پیش­‌بینی شده، دوره مهارت­ آموزی آزمون مذکور، پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌های عمومی(گزینش) به اطلاع پذیرفته ­شدگان خواهد رسید. لذا شایسته است داوطلبان پذیرفته شده آمادگی‌­های لازم جهت ثبت ­نام و حضور دردوره یاد شده را داشته باشند.

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاینات پزشکی آزمون استخدام آموزش و پرورش پرورش استان سازمان سنجش وزارت آموزش استان محل کل آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان سبزوار گفت: برای ایجاد فضایی آرام برای مطالعه دانش آموزان کنکوری و رفع دغدغه خانواده‌ها و دانش آموزان در روز‌های آغازین سال نو، آموزش و پرورش سبزوار نسبت به راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی نوروز ۱۴۰۳، ویژه کنکور و امتحانات نهایی و دو پایگاه کلاس‌های تقویتی و آمادگی امتحانات نهایی ویژه پایه‌های دهم و یازدهم در سطح شهرستان اقدام کردهاست.

بخش ابادی افزود:پایگاه‌های مطالعاتی نوروزی شهرستان سبزوار از ۲۶ اسفندماه لغایت ۱۲ فروردین ماه به مدت ۱۶ روز از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ شب با امکانات ویژه و با برنامه‌های جمع بندی و رفع اشکال دروس، کلاس‌های تقویتی، مشاوره‌ای و... در فضایی مطلوب و آرام و با لحاظ نمودن شرایط ماه مبارک رمضان، فعالیت دارند.

وی گفت: همچنین پایگاه‌های کلاس‌های تقویتی و آمادگی امتحانات نهایی نیز در ایام نوروز برای ارتقای کیفیت آموزشی فعالیت دارند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان سبزوار افزود: هدف از برپایی پایگاه‌های اعتکاف نوروزی، علاوه بر برگزاری کلاس‌های جمع بندی دروس مطالعه شده، افزایش خودباوری، انگیزه و اعتماد به نفس، مشاوره درسی و تشخیص نقاط قوت و ضعف و استفاده حداکثری از زمان طلایی در تعطیلات نوروز می‌باشد.

بخش ابادی گفت: پایگاه‌های مطالعاتی اعتکاف علمی نوروزی ۱۴۰۳ شهرستان سبزوار، جمعیتی در حدود ۵۰۰ دانش آموز از شهرستان سبزوار و تعدادی دانش آموز مهمان از سایر نواحی و شهرستان‌ها را تحت پوشش قرار داده اند.

دیگر خبرها

  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • آیا در قانون اساسی پیروان ادیان شناخته نشده، حق تحصیل و استخدام ندارند؟/ آیا گزینش در قانون اساسی وجود دارد؟
  • وزیر آموزش و پرورش لو رفتن سوالات امتحانات نهایی را تکذیب کرد
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود
  • تمدید مهلت ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش