Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@18:03:50 GMT

هوای فهرج در وضعیت ناسالم/ افزایش غلظت ریزگردها

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۲۳۷۰

هوای فهرج در وضعیت ناسالم/ افزایش غلظت ریزگردها

فرماندار فهرج گفت: بر اساس اعلام دستگاه پایش هوای محیط زیست، بامداد امروز میزان غلظت ریزگردها در فهرج به ۶۰ برابر حد مجاز رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، امیر باقری‌زاده اظهار داشت: بر اساس اعلام دستگاه پایش هوای محیط زیست، بامداد امروز میزان غلظت ریزگردها در فهرج به ۶۰ برابر حد مجاز رسید و هم‌اکنون نیز وضعیت هوای فهرج بسیار خطرناک و ناسالم است و بر اساس اعلام دستگاه پایش هوای محیط زیست ۲۷ برابر حد مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فهرج از شهروندان خواست از عبور و مرور غیر ضروری در سطح شهر تا زمان کاهش ریزگردها خودداری کنند.

وی همچنین در زمینه عبور و مرور در راه‌های مواصلاتی فهرج و ریگان و فهرج زاهدان گفت: در این محورها با کاهش شعاع دید روبه‌رو هستیم اما عبور و مرور در جریان است.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست ریزگردها پایش فهرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی

علیرضا حسین زاده بابایی گفت: با صدور حکم قضایی یک بنای غیر مجاز به متراژ ۵۰ متر مربع تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد.   

 جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن به همراه اداره منابع طبیعی  برای برخورد با تخلفات ساختمانی این ساختمان غیر مجاز را با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.

وی در پایان از مردم درخواست نمود که هرگونه تخلف محیط زیستی و هرگونه تصرفات غیر مجاز در مناطق حفاظت شده را به ادارات حفاظت محیط زیست یا با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان در برخی مناطق ناسالم برای همه
  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای اصفهان آلوده است
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • هوای تبریز در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • هوای اصفهان بر مدار سبز و زرد