Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور متن نامه دکتر محمد حاتمی - رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره - خطاب به سعید نمکی - وزیر بهداشت - به شرح زیر است:

«ضمن سپاس از مجاهدت‌های جنابعالی و مجموعه همکاران در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استحضار می‌رساند ترس، استرس، اضطراب و نگرانی ناشی از ویروس کرونا تمام شهروندان و خانواده‌ها را درگیر کرده است صد البته این شرایط عوارضی خطرناک‌تر از ویروس کرونا را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره با سرمایه اجتماعی بیش از ۳۰ هزار عضو رسمی کارشناسی ارشد و دکتری در سراسر کشور آماده است، به هر گونه ستاد مقابله با بحران صلاح می‌داند اقدامات عملی از جمله تدوین بسته‌های آموزشی مقابله با استرس و اضطراب، شیوه‌های آرام سازی روانی و سایر مداخلات روانشناختی جهت عادی‌سازی شرایط موجود را انجام دهد. در شرایط کنونی باید با حضور دائمی روان‌شناسان و مشاوران در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی مردم را به سوی مدیریت استرس سوق داد.»

در پایان این نامه آمده است: «در صورت صلاحدید، جلسه‌ای با حضور نمایندگان سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره با آن وزارتخانه صورت گیرد تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌های موجود در سازمان جهت پیشگیری و کنترل ترس، اضطراب و استرس مردم استفاده شود.»                                           

۲۳۵۲۳۵

کد خبر 1357802

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استرس ویروس کرونا سازمان نظام روان شناسی و مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره سال ۱۴۰۳ اعلام شد

هیئت وزیران تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۳ را تصویب و برای اجرا ابلاغ کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه ساله هیئت وزیران به پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور، تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی را تصویب و برای اجرا در مراکز درمانی ابلاغ می‌کند.

هیئت وزیران تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1403 را ابلاغ کرده است که جزئیات آن در جدول زیر آمده است:

بر این اساس، در سال 1403 تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره برای مشاوران مقطع کارشناسی ارشد در بخش دولتی 108 هزار تومان، در بخش عمومی غیردولتی 142 هزار و 800 تومان، در بخش خیریه و موقوفه 222 هزار تومان و در بخش خصوصی 321 هزار تومان تعیین شده است.

جزئیات خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه سلامت اعلام شد + اینفوگرافیک

همچنین ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی از سوی فارغ التحصیلان مقطع دکترا در بخش دولتی 127 هزار تومان و در بخش خصوصی 378 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

این تعرفه‌ها به ازای هر 45 دقیقه مشاوره تعیین شده است و این تصویب نامه از فروردین ماه سال جاری قابل اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • تعرفه روانشناسی در سال ۱۴۰۳
  • حق ویزیت خدمات روانشناسی و مشاوره اعلام شد
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • توقف فعالیت پنجمین دوره شورای روانشناسی و مشاوره
  • افسردگی شایع‌ترین اختلال روان/ تدوین پیش نویس سند سلامت روان
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره اعلام شد
  • تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره سال ۱۴۰۳ اعلام شد