Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان - سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در ضد عفونی کردن پایانه ها، گفت: در حال حاضر پایانه مسافربری میدان گیل رشت، پایانه مرزی آستارا و پایانه های بار و مسافر بندرانزلی به صورت کامل ضد عفونی شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ،سبحان الله علیپور ، با اشاره به اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در ناوگان مسافربری، اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا از طریق پایانه ها و ناوگان حمل و نقل مسافر، آموزش های لازم به متصدیان حمل و نقل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم رعایت الزامات بهداشتی در طول سفر، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با همکاری تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافر و شرکت ها و موسسات مسافربری اقدام به ضدعفونی کردن کلیه مکان ها و سطوح قابل تماس مسافران می کند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه در حال حاضر پایانه مسافربری میدان گیل رشت به صورت کامل ضد عفونی شده است، عنوان کرد: این کار شامل ضد عفونی کلیه شرکت ها، اتوبوس ها، اماکن اداری و عمومی، سالن های انتظار و سرویس های بهداشتی می شود.

علیپور، ترتیب و تعداد ضد عفونی کردن پایانه ها را براساس اولویت بندی دانشگاه علوم پزشکی استان دانست و یادآور شد: کلیه مجتمع های بین راهی استان نیز ضد عفونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان گیلان ۱۰ پایانه مسافر شامل هفت پایانه دولتی و سه پایانه خصوصی دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به تردد مسافران خارجی از مرز آستارا، روز گذشته پایانه مرزی این شهرستان به صورت کامل ضد عفونی شد. دو پایانه بار و مسافر شهرستان بندرانزلی نیز ضد عفونی شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل مسافر به مردم خبر داد و گفت: با توجه به عادی نبودن شرایط توصیه می شود مردم از سفرهای غیر ضروری از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی پرهیز کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان حمل و نقل جاده ای کل راهداری و حمل و نقل جاده ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی  ایوب کنگری گفت: عملیات عمرانی حذف پیچ‌های خطرناک جاده سیه رود به دلیل شیب تند، عدم وجود دید کافی برای رانندگان و قرارگیری در میانه پرتگاه و تپه خاکی، یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان جلفا است که با تخصیص اعتبار، ۲ پیچ ۹۰ درجه سیه رود جهت تردد ایمن و بهبود مسیر، توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا شروع شده و استمرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا افزود: در این عملیات احداث یک دستگاه پل با لوله‌های بتنی ۶ متری، تعریض دو دستگاه پل با باکس بتنی، ترانشه برداری و خاکریزی به ارتفاع ۴ متر و عرض ۱۱ متر بطول ۵۰۰ متر از جمله اقداماتی است که در اجرای این پروژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی با سازمان منطقه آزاد ارس، مقرر شده، عملیات اجرایی پروژه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا آغاز و تا پایان موعد مقرر (تیرماه ۱۴۰۳) به بهره برداری برسد.

گفتنی است؛ محدوده منفصل نوردوز سازمان منطقه آزاد ارس در ۶۵ کیلومتری شرق جلفا قرار گرفته و تنها مرز زمینی ایران با ارمنستان و اوراسیا می‌باشد و از اهمیت بالایی در تعاملات اقتصادی و سیاسی بین دو کشور برخوردار است

دیگر خبرها

  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر