Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@16:01:12 GMT

بانوی کارآفرین رشتخواری روزانه 500 ماسک تولید می‌کند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۲۴۴۱

بانوی کارآفرین رشتخواری روزانه 500 ماسک تولید می‌کند

بانوی کارآفرین اهل روستای کت رشتخوار گفت: با توجه به نیاز روزانه مردم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، با استفاده از روش سنتی فرت بافی، امکان تولید روزانه 500 ماسک بهداشتی با نخ ابریشمی را داریم، این عدد در صورت حمایت تا روزانه 2 هزار ماسک قابل افزایش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  معصومه زاهدی بانوی کارآفرین اهل روستای کت رشتخوار صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، در رابطه با ایده ساخت ماسک با نخ ابریشمی گفت: با توجه به اینکه فرت بافی از سنت های دیرینه اهالی روستای کت در رشتخوار است و من نیز این حرفه را مدت زیادی است که دنبال میکنم، ایده ساخت ماسک با نخ ابریشمی با توجه به کمبود ماسک در بازار و نیاز مردم و آشنایان به ذهنم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی در ادامه این مطلب، افزود: در ابتدا کار برای آشنایان تعدادی ماسک ساختم که در ادامه مورد استقبال اهالی روستا و شهرستان نیز قرار گرفت.

وی در ادامه اذعان داشت: در جهت ساخت ماسک تمامی جوانب و نکات بهداشتی از لحظه تهیه نخ ابریشمی تا تحویل به مشتری رعایت می شود.

این بانوی کار آفرین یادآور شد: تهیه و ساخت هر دانه ماسک با استفاده از نخ ابریشمی با قیمت تمام شده 2500 تومان برای استفاده مشتری خواهد بود، که این موضوع علاوه بر صحت از بهداشتی بودن کار با قیمت های اکنون این کالای مورد نیاز جامعه در بازار بسیار مناسب است.

خانم زاهدی در ادامه در رابطه با گسترش کار تولیدی خود گفت: در صورت حمایت بیشتر و با به کار گیری تعداد 4 نفر دیگر امکان تولید ماسک نخ ابریشمی تا 2 هزار ماسک در روز را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بانوی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل ازاداره کل شیلات استان اردبیل، محمد اله‌بخش در بازدید از واحد تولیدی شرکت صنایع غذایی و بسته‌بندی سروتن، تولیدکننده فرآورده کنسرو ماهی‌تُن و کنسرو‌های گوشتی نمین اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر و تولید روزانه ۱۲ تن انواع کنسرو ماهی از ظرفیت مهم تولید کنسرو تُن‌ماهی در شمال غرب کشور بشمار می‌رود.
وی افزود: این کارخانه با سرمایه‌گذاری انجام‌یافته و طرح توسعه در کوتاه‌مدت، ظرفیت تولید بیش از ۱۲ کنسرو تُن‌ماهی در روز را داشته و با تولید ۵ نوع محصول از انواع ماهیان شامل «ماکرل - گیدر» و «هوور وزرده»، به‌صورت بهداشتی و با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی با فنّاوری بسیار بالا در سطح کشور در حال تولید و ارسال به سراسر نقاط کشور است.
مدیرکل شیلات استان اردبیل با اشاره به اینکه توجه به تنوع محصولات شیلاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه است، بیان داشت: مهم‌ترین نکته در این سرمایه‌گذاری چرخه تأمین مواد اولیه و دستیابی به بازار‌های هدف قابل‌اعتماد و تضمین فروش محصولات تولیدی است.
مدیرکل شیلات استان اردبیل با بازدید از خط تولید و آزمایشگاه‌های کارخانه در دیدار با مدیران کارخانه در جریان روند پیشرفت طرح‌های توسعه این مجموعه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت
  • روایت توانمندی بانوی مددجوی کرمانی با راه‌اندازی کارگاه خیاطی
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد
  • ادامه جنگ داخلی در سودان؛ روزانه 20 هزار نفر آواره می‌شوند