Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار با اشاره به قرنطینه ۱۴ نفر از افراد مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های شهرستان شهریار، گفت: دو واحد تولید ماسک و انباری حاوی مقدار بالایی از الکل و ماسک احتکار شده در شهریار شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، رضا غلامی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار در جلسه کمیته اطلاع رسانی شهرستان شهریار با محوریت بهداشت، درمان و انجام اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: تمامی اخبار مرتبط با ویروس کرونا و تصمیمات اتخاد شده و اقدامات صورت گرفته تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و فقط توسط کمیته اطلاع رسانی شهرستان شهریار  خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شب گذشته دو واحد تولید ماسک و انباری حاوی مقدار بالایی از الکل و ماسک احتکار شده در شهریار شناسایی شد، افزود: یک مورد مشکوک به قاچاق نیز در باغستان امروز شناسایی شد که تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

این مسئول در این باره ادامه داد: هم زمان با شروع فصل شیوع آنفولانزا و کرونا ویروس و علائم مشابه آن ها، مردم را نگران کرده است و در تشخیص درست این ویروس ها، دچار سردرگمی هستند.

غلامی تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس، کلیه مراسم ها، مسابقات ورزشی و تجمعات فرهنگی و مذهبی و اماکنی که امکان انتقال این ویروس وجود دارد را در شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده ایم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار اضافه کرد: در این منطقه، یک نفر غیربومی مبتلا داشته ایم که با رعایت اقدامات لازم به تهران منتقل شده و ۱۴ نفر مشکوک دیگر نیز وجود دارد که در بخشی مستقل در بیمارستان‌های تامین اجتماعی، نور و امام سجاد شهریار در قرنطینه و ایزوله هستند.

وی ادامه داد: نتیجه آزمایشات این افراد طی پنج روز آینده مشخص شود، لذا فوتی بر اثر کرونا ویروس نداشته ایم.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ها، فضای مجازی و خبرنگاران شهرستان باید در جهت انتشار اخبار صحیح و القای آرامش و واقعیت موجود در سطح جامعه گام بردارند.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: شهریار بهداشت درمان کرونا شهرستان شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا