Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: تا کنون به طور میانگین 50 درصد بودجه عمرانی استان زنجان تحقق یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کلیات بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی مصوب نشده است و با تصویب این بودجه وضعیت استان ها نیز مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان پیشنهاداتی برای تصویب بودجه سال آینده داشت، افزود: هدف کلی استان اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

این مسئول خاطرنشان کرد: رویکرد استان زنجان تخیص بودجه برای اتمام پروژه ها ناتمام است که تلاش می شود تا با برنامه ریزی لازم این پروژه ها به اتمام برسد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان در خصوص بودجه امسال نیز گفت: تا کنون 50 درصد بودجه عمرانی استان محقق شده است و به دلیل کمبود اعتبارات برخی پروژه های استان اجرایی نشد.

سلطانی بیان داشت: در ردیف های مختلف میزان بودجه متفاوت بود به طوری که در برخی ردیف ها تنها 20 درصد تخصیص یافت.

وی با اشاره به اینکه برخی ردیف‌های بودجه عمرانی استان تا 70 درصد محقق شده است، بیان داشت: میانگین تحقق بودجه امسال بودجه 50 درصد است.

این مسئول خاطرنشان کرد: واگذاری پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های استان است و با اعلام سرمایه‌گذاران این واگذاری‌ها انجام می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان برضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استان تاکید کرد و گفت: اولویت استان واگذاری این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بودجه عمرانی استان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بودجه عمرانی شهرداری قم در سال جاری، ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است که از این مقدار ۱,۷۰۰ میلیارد تومان به طور خالص به معاونت عمرانی اختصاص دارد.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به بودجه ۱۵ هزار میلیارد تومانی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: از این مقدار ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ماهیت عمرانی دارد.

وی افزود: بخشی از این بودجه در معاونت عمرانی به صورت صفر تا صد راهبری می‌شود و بخش دیگری مناطق نظارت مقیم را بر عهده دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه تمام بودجه‌ای که در معاونت عمرانی تعریف می‌شود بهره‌بردارهایی در مجموعه شهرداری دارد، خاطرنشان کرد: مناطق هشت‌گانه، معاونت‌های شهرداری قم، حوزه سرمایه‌گذاری، حوزه قطار شهری، روابط عمومی و مدیریت اجرایی از جمله بهره‌برداران پروژه‌ها هستند.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه بخشی از پروژه‌ها از صفر تا صد بر عهده معاونت عمرانی است اما در بودجه مناطق تعریف شده است، تصریح کرد: در بخشی از پروژه‌ها نیز به دلیل سقف معاملات، انجام مسائل قراردادی و نظارت عالی بر عهده معاونت فنی و عمرانی است، اما نظارت بر مبنای مناطق شهرداری قم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس سقف معاملات متوسط سال ۱۴۰۲ در پروژه‌های بالای یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، باید مناقصه عمومی برگزار شود و نظارت عالی با معاونت عمرانی اتفاق افتد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بر این اساس، سه برابر بودجه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی، طراحی و نظارت در مجموعه معاونت عمرانی انجام می‌شود.

کد خبر 747282

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل