Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: ممنوعیت ارائه قلیان، توقف فعالیت نمایشگاه بین‌المللی، نظارت کامل بر عرضه مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده از موارد مهم برای مقابله با کرونا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی پیش از ظهر امروز با استعلام وضعیت استان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به حداقل رسیدن و محدود کردن هرگونه تجمع به مناسبت‌های مختلف، توجه جدی به دغدغه‌های والدین در خصوص مدارس، ممنوعیت ارائه قلیان، توقف فعالیت نمایشگاه بین‌المللی، نظارت کامل بر عرضه مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده از موارد مهم برای مقابله با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با تشکر از کادر درمان، پزشکان و پرستاران جان بر کف استان که بسیجی‌وار نهایت تلاش خویش را جهت ارائه خدمت به هم استانیان محترم انجام می‌دهند، دادگستری استان حمایت قاطع قضایی خود را از این عزیزان اعلام داشته و خواستار نگاه ویژه حمایتی به پزشکان، پرستاران و کادر درمان ویژه مبارزه با ویروس کرونا در حوزه تجهیزات مناسب پزشکی اعم از لباس‌های خاص و ... از جانب مسؤولان ذی‌ربط هستیم.

عتباتی بیان کرد: تمامی دستورات لازم به حوزه‌های قضایی و دادستان‌ها جهت ارتباط کامل و هماهنگی با مجموعه علوم پزشکی و مراکز بهداشت صادر شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: شستشو و ضدعفونی کردن وسایل نقلیه عمومی، ایستگاه‌ها و سایر اماکن عمومی با هماهنگی و کمک شهرداری‌ها لازم بوده و از مردم شریف استان درخواست داریم به توصیه‌های بهداشتی و درمانی توجه جدی نموده و با کلیه مسؤولان همکاری نمایند.

انتهای پیام/3463/717

منبع: فارس

کلیدواژه: قلیان استان اردبیل نمایشگاه پرستاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شیوع سالک در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️کامران قدس با اشاره به اینکه بیماری سالک در شهرستان دامغان از سال ۱۳۷۸ بروز پیدا کرد افزود: این آمار در سال ۱۴۰۱ در مناطق تحت پوشش دانشگاه به ۷۵ و در دامغان به ۵۴ مبتلا رسید و در سال ۱۴۰۲ نیز در ۶ شهرستان استان سمنان به ۲۳ بیمار و در دامغان به ۹ بیمار رسید.

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • آب پایدار به غرب سمنان رسید | راهکارهای وزارت نیرو برای رفع تنش آبی در 3 شهرستان
  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • نگرانی در اسرائیل از حکم بازداشت بین المللی برای نتانیاهو
  • طرح ممنوعیت تجارت با رژیم صهیونیستی در مجلس ترکیه
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده