Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:05:06 GMT

پیدا شدن جسد مرد ۵۰ ساله در گچساران

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۲۵۲۸

پیدا شدن جسد مرد ۵۰ ساله در گچساران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران، از کشف جسد مرد ۵۰ ساله در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "سید محمد موسوی" در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته و در پی تماس یکی از شهروندان مبنی بر مشاهده یک جسد در حاشیه جاده فرعی در حوالی روستای امام زاده جعفر این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری به اتفاق کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی و همچنین مقام قضایی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشاهده اولیه ماموران حاکی است جسد این مرد ۵۰ ساله بر اثر اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: با تلاش صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی هویت جسد متعلق به مردی ۵۰ ساله شناسایی شد.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: هویت جسد متعلق به فردی است که ششم اسفند ماه سال جاری خانواده وی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان مفقودی او را اعلام کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس جهت کشف راز این قتل ادامه دارد، بیان کرد: جزئیات این پرونده به محض روشن شدن زوایای پنهان آن برای مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کشف جسد گچساران فرمانده انتظامی ۵۰ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ شریف رحیمی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از فعالیت فردی که کولر قاچاق در شهر لنگرود می‌فروخت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی انبار نگهداری کولر‌های قاچاق را در اطراف شهر لنگرود شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: در بازرسی از این انبار ۲۵ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی با اشاره به اینکه متهم ۴۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود
  • کشف ۱۹ دستگاه ماینر غیر مجاز در گچساران
  • کشف و ضبط ۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در گچساران