Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@18:08:20 GMT

تلاش‌ برای بازگشایی کرج-چالوس ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۲۵۴۲

تلاش‌ برای بازگشایی کرج-چالوس ادامه دارد

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه بری بازگشایی جاده کرج-چالوس ادامه دارد.

رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به بارش شدید برف و باران و احتمال ریزش بهمن در جاده، برای پیشگیری از حوادث احتمالی، جاده کرج-چالوس از بعد ازظهر سه شنبه 6 اسفند ماه  بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که میزان بارش نزولات آسمانی خیلی زیاد گزارش شده است، افزود: تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه برای بازگشایی این جاده ادامه دارد و سعی می‌کنیم ظرف 24 ساعت آینده جاده بازگشایی شود.

این مقام انتظامی از مسافران خواست قبل از سفر در معابر استان از وضعیت راه مطلع و به دلیل بارش برف و یخبندان حتما با تجهیزات کامل سفر کنند و در هنگام سفر از سلامت فنی خودرو خود مطمئن شده و سوخت کافی که یکی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است را به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استان البرز پلیس کرج بازگشایی کرج چالوس پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • تمدید انسداد جاده چالوس