Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی پلدختر با بیان اینکه راه ارتباطی ۱۰روستای این بخش مسدود است گفت:روستای چم مهر راه ارتباطی و آب شرب ندارد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

مرتضی کائیدی فرد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر با بیان اینکه دبی رودخانه کشکان به شدت فروکش کرده است اظهار داشت:راه ارتباطی 10 روستای بخش مرکزی از جمله چم مهر بالا،چم مهرپایین ،کیان آباد،تیمور آباد،پران پرویز، شرکت نفت سرکان، لیلان چم، چم رستمیان، چم مهدی وچشمه عبدلی همچنان قطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضعیت سیلاب در چهارمحال و بختیاری|جاده بازفت - خوزستان مسدود استآخرین وضعیت وقوع سیلاب در لرستان؛ از قطع گاز 2100 مشترک تا تخلیه 1000 واحد مسکونیسیلاب و بارندگی راه ارتباطی 100 روستای دلفان را قطع کرد

وی با بیان اینکه روستاهای چم مهر بالا وپایین راه ارتباطی ندارند افزود: ازمسئولان مربوطه درخواست کردیم که به صورت هوایی به روستاهای که راهشان مسدود است امداد رسانی انجام شود.

بخشدار مرکزی پلدختر عنوان کرد: ارزیابی خسارات سیلاب به بخش مرکزی توسط دستگاههای مربوطه آغاز شده است.

انتهای پیام/646/ ع

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه ارتباطی چم مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد

منوچهر جافری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۵۰۰ هکتار از اراضی شهرستان پلدختر به کشت باقلا اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: برداشت باقلا در شهرستان پلدختر در اوایل فروردین‌ماه آغاز شده و ادامه دارد.

مسئول زراعت جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: باقلا شش هزار و ۵۰۰ تن در سال فروش داشته و به شهرستان‌های بروجرد، اراک، تهران، سنندج و کرمانشاه و دیگر شهرهای کشور بارگیری شده است.

جافری، گفت: امسال خوشبختانه کشاورزان از قیمت فروش راضی هستند و هر کیلو ۲۰ هزار تومان به فروش رفته و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: میزان کشت باقلا سال گذشته در شهرستان پلدختر ۷۵۰ هکتار بوده است و باتوجه‌به این که قیمت پارسال کیلویی هفت هزار تا ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسید مردم بیشتر به کشت گندم که کشت استراتژیک بود روی آوردند.

مسئول زراعت جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: این کشت با تناوب گندم بسیار عالی بوده و هر ساله در شهرستان پلدختر و معمولان کشت می‌شود و همچنین با برداشت زودهنگام این محصول کشاورزانی که آب فصلی دارند می‌توانند کشت کنند.

کد خبر 6088235

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر