Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشاورز خفری تعداد پنج هزار شاخه گل نرگس را به آستان مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) هدیه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، عشق و ارادت به آستان اهل بیت (ع) کوچک و بزرگ نمی شناسد و هر کس به نوبه خود به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) ادای ادب و احترام می کند.

 

یک کشاورز اهل شهرستان خفر نیز در اقدامی تحسین برانگیز تعداد پنج هزار شاخه گل نرگس را که با دستان خود پرورش داده به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تقدیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمدعلی شمس» هر ساله علاوه بر حرم امام رضا (ع) با ارسال چند هزار شاخه گل نرگس به آستان مطهر امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت به شیوه ای زیبا نشان می دهد.

 

 

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان خفر گل نرگس امام رضا ع هزار شاخه گل نرگس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز اصفهان ؛ مدیر اجرایی آستان حضرت زینب بنت موسی‌بن جعفر (ع) با اشاره به اجرای سرودخوانی و نمایش طنز گفت: اجرای سرود روزه‌اولی محمدحسین پویانفر برای اولین بار در آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) برگزار شد که با استقبال بی‌نظیر و همخوانی این روزه‌اولی‌ها همراه بودکه در این برنامه کودکان با شوقی وصف ناپذیر، پرچم یا امیرالمؤمنین درد دست، با سرود‌ها همخوانی می‌کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محسن صادق‌زاده افزود: وی افزود: سال گذشته بیش از ۳۰‌هزار نفر در برنامه شرکت کردند و امسال این برنامه با رونمایی از نماهنگ روزه‌اولی برگزار شد.


دختران و پسران روزه‌اولی پس از پایان جشن بزرگ روزه اولی‌ها، نماز مغرب و عشاء را به جماعت اقامه کردند و در کنار یکدیگر روزه‌های خود را افطار کردند.

 

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر؛ همچون حباب دیده به روی قدح گشای
  • هدیه حسنین از طرف آستان حضرت عباس (ع) به کریم منصوری + فیلم
  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • ‌عکس/ جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)