Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:28:39 GMT

نماز جمعه زنجان لغو نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۲۹۴۳

نماز جمعه زنجان لغو نخواهد شد

ایسنا/زنجان مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان گفت: نماز جمعه زنجان با اتخاذ تدابیر بهداشتی برگزار می‌شود.

حکمعلی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون تصمیمی برای لغو نماز جمعه در زنجان به علت شیوع کرونا گرفته نشده و این فریضه دینی در جمعه هفته جاری با رعایت موازین بهداشتی برگزار خواهد شد و اگر تصمیم دیگری اتخاذ شد، از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تدابیر بهداشتی برای برگزاری نماز جمعه تشدید می‌شود، عنوان کرد: همه نایلون‌های استفاده شده از مصلی جمع‌آوری و نایلون‌های جدید توزیع خواهد شد و تا اعلام شرایط عادی، مهرهای کهنه نیز با مهرهای نو تعویض می‌شود.

این مسئول به ضدعفونی محوطه، همه سالن مصلی، سرویس‌های بهداشتی و ورودی و خروجی‌ها اشاره کرد و گفت: برای هر فرد نمازگزار یک ماسک رایگان نیز توزیع می‌شود و تا حد امکان تدابیر بهداشتی اندیشیده شده است.

مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان با اشاره به هماهنگی با مرکز بهداشت برای ارائه آموزش‌ و توصیه‌های بهداشتی به نمازگزاران تصریح کرد: مقرر شده از نیروهای این دستگاه در مبادی ورودی حضور یابند و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در مورد تأمین گرمایش مصلی نماز جمعه، خاطرنشان کرد: گرمایش این مجموعه مناسب و قابل قبول بوده و مشکلی برای نمازگزاران وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان کروناویروس نماز جمعه استانی سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، ۷ اردیبهشت ماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام روابط عمومی ستاد نماز جمعه تهران، درهای دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه نیز در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم خواهند بود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد