Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سید جواد رضویان از هنرمندان قمی و سرشناس کشورمان با اشاره به تلاش بی‌وقفه کادر درمانی و پزشکی بیمارستان‌های قم در مقابله با کرونا در استوری اینستاگرام خود نوشت: «جا دارد در شرایط کنونی و به عنوان جزئی کوچک از جامعه، خسته نباشی جانانه‌ای خدمت همه عزیزان و خادمین و زحمتکشان حوزه سلامت همه شهرهای کشور عزیزمون ایران، مخصوص استان قم که حقاً و خداوکیلی به مفهوم واقعی کلمه با ایثار و از خود گذشتگی در حال انجام خدمت به همشهریان و همنوعان خود در استان هستند، عرض کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضویان در بخش دیگری از استوری خود آورده است: «امیدوارم آن کسانی که در ادوار و ایام خاص تقویمی، ایثار را به صورت گسترده تفسیر و تبیین و رسانه‌ای می‌کنند از قافله عقب نمانند و صرفا نظاره‌گر خدمات خالصانه و عاشقانه پرسنل و سربازان سلامت در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت استان و غذا و دارو و جامعه پزشکی و پرستاری و بسیج جامعه پزشکی و … به ویژه عزیزانی که در خط مقدم این میدان جنگ در حال عشق بازی هستند (مرکز درمانی کامکار و نکویی و اورژانس ۱۱۵) نباشند و با تمام قوا هر اقدامی را که باعث افزایش روحیه و انگیزه پرسنل می شود، عامل شوند.»

این هنرمند محبوب کشور در ادامه استوری خود نوشته است: «جا دارد از مسئولین و مدیران و پرسنل ستادی دانشگاه و مراکز درمانی و مرکز اورزانس ۱۱۵ استان نیز که دوشادوش پرسنل در حال انجام خدمت صادقانه هستند و با تمام بضاعت در کنار پرسنل بیمارستانی و عملیاتی هستند، قدردانی کنم. وقتی تعداد مسئولین و فرماندهان این میدان جنگ علیه کرونا، خود نیز درگیر و دچار این بیماری شدن معنایش کاملا واضح است.»

رضویان در بخش دیگری از متن استوری خود آورده است: «حتما و قطعا می‌دانم و می‌دانید که پرستاران (مراقبت بالینی) و بچه های اورژانس ۱۱۵ (جهت انتقال بیمار) عالمانه و عامدانه بر بالین بیمارانی حاضر شدند و ارائه خدمت کردند که بیماری کرونا آن بیمار مثبت بوده و حتی متاسفانه منجر به فوت بیمار شده است اما لحظه ای از ارائه خدمت دریغ نکردند و عقب نشینی نکردند. مفهوم ایثار و از خودگذشتگی و کمک خالصانه و صادقانه به هم نوع و هموطن معنایی، جز این دارد؟»

منبع:شهر بیست

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی هنرمندان در فضای مجازی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داود چاشیانی گفت: در پی گزارش سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ در اواخر سال ۱۴۰۱ و حضور یکی از شهروندان از وقوع تجمع آب در  منزل مسکونی واقع در فاز سه سعدی ۳، اداره آبفا با اجرای مراحل مختلف نسبت به اعزام گروه عملیاتی شامل؛ امداد و حوادث، کنترل کیفیت آب، نشت یابی شبکه و نشت یابی انشعابات به منطقه اعزام و اکیپ‌ها جهت تشخیص علت نشت آب، عملیات تخصصی مرتبط را به طور جداگانه شروع به کار نمودند.

وی افزود: بر اساس گزارش اکیپ اعزامی در محل، تجمع آب ناشی ازشکستگی خط لوله عبوری در زیر ساختمان یادشده اعلام شد و به دنبال آن اکیپ امداد و حوادث به همراه واحد نشت یابی اقدام به حفاری به عمق حدود ۳ متر کردند و این عملیات به دلیل تجمع و نفوذ آب در لایه‌های خاکی زیر ملک مسکونی باعث عدم امکان تشخیص صحیح عملیات نشت یابی شد که پس از قطع آب شبکه اصلی شهر و استفاده از نقشه خطوط شبکه آب، مجدداً عملیات حفاری در تاریخ‌های دیگری از سر گرفته شد.

چاشیانی ادامه داد: در این عملیات، اکیپ اعزامی اقدام به حفاری و انسداد ورودی شبکه انحراف مسیر خط لوله کرد که حین انجام این عملیات پرسنل متوجه وجود یک شبکه قدیمی در محل شدند که احتمال عامل نفوذ آب به ملک مذکور تشخیص داده شد و عملیات حفاری برای بار چندم نتیجه بخش نبود.

سرپرست اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی اضافه کرد: اما پرسنل اداره آبفا به منظور خدمات رسانی و پیشگیری از هرگونه تهدید ناشی از نشت آب در زیر ساختمان‌های مجاور با تلاش خستگی ناپذیر خود اقدام به حفاری‌های متعددی در نقاط مختلف کردند که به لحاظ عدم وجود نقشه جامع خطوط قدیمی و توسعه شهر بر بسیاری از نقاط بر روی خطوط قدیمی کار در ساعات مختلف شبانه روز به سختی انجام شد.

وی می‌گوید: سرانجام تلاش‌های بی وقفه پرسنل آبفا در روز یکشنبه دوم اردیبهشت امسال با مشاهده سه راهی در هنگام حفاری در مجاور یکی از ساختمان‌های محل نشت آب مثمرثمر و با ترمیم و مسدود سازی خط مذکور مشکل منطقه مرتفع شد.

چاشیانی تاکید کرد: به علت قدمت این خط انتقال و ساخت و ساز بر روی خط، اگر به موقع و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این حادثه برطرف نمی‌شد، می‌توانست علاوه بر نشست ساختمانی که بر روی خط احداث شده بود، خسارت‌های سنگینی در منطقه به همراه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • خداقوت کارگر
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)
  • عکس‌| استوری باشگاه پرسپولیس برای جواد کاظمیان
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه