Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:52:35 GMT

لغو برگزاری نمایشگاه بهاره در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۱۱۷

لغو برگزاری نمایشگاه بهاره در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اینکه برگزاری نمایشگاه بهاره در استان متوقف شد، اظهار کرد: به دلیل مقابله بیماری کرونا این تصمیم اتخاذ شد.

الله‌کرم نصیری ۷ اسفند در جلسه کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه بهاره در استان متوقف شد، اظهار کرد: به دلیل مقابله با بیماری کرونا این تصمیم اتخاذ شد، در تلاش هستیم تجمعات در خصوص بحث خرید و فروش در استان کم شود، اما توجه به تأمین اقلام مورد نیاز مردم در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری از ذخیره‌سازی ‭‭‭۸۰۰‬‬‬ تُن سیب و پرتقال برای شب عید در استان خبر داد و گفت: ‭‭‭۴۰۰‬‬‬ تُن پرتقال جنوب به زودی وارد استان می‌شود.

وی در خصوص کمبود شکر در چهارمحال و بختیاری توضیح داد: حدود ‭‭‭۷۵۰‬‬‬ تُن شکر در بین بین صنوف و واحدهای صنعتی در حال توزیع است، ۵ هزار تُن شکر نیز در انبارها ذخیره شده است که برای توزیع نیازمند مشخص شدن سهمیه استان هستیم.

نصیری اضافه کرد: قیمت شکر ۴ هزار و ۵۰ تومان تعیین شده است، اما در توزیع این قیمت با اندکی افزایش توزیع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: وضعیت بازارچه ولیعصر برای توزیع میوه و تره‌بار مناسب نیست و انتظارات ما در این بازارچه محقق نشده است، بنابراین نیاز است دستگاه‌های متولی به شرح وظایف و مصوبات ستاد تنطیم بازار توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه حسن شمسی‌پور با بیان اینکه سهمیه شکر در نظر گرفته برای چهارمحال و بختیاری از طریق وزارت صمت جوابگوی نیاز واحدهای صنفی نیست، اظهار کرد: ‭‭‭۷۰۰‬‬‬ وحد صنفی تولید پولکی، نبات، شیرینی، گز و .. در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، تاکنون نتوانستیم این سهمیه را برای آن‌ها تأمین کنیم.

معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: حدود ۷ هزار تُن شکر در انبارها و کارخانه‌های استان موجود است که برای توزیع آن نیازمند صدور مجوز هستیم.

وی تأکید کرد: در تأمین شکر برای چهارمحال و بختیاری سهمیه زنبورداران نیز باید مدنظر قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری نمایشگاه بهاره چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

- صعود تیم بسکتبال نوجوانان استان به جمع هشت تیم برتر کشور

- همایش پیاده روری در سامان و بلداجی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود