Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلمان و مصر ادامه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم، دولت آلمان ضمن انتقاد از رژیم صهیونیستی به‌ خاطر تصویب طرح ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی جدید برای یهودیان در قدس شرقی، خواستار تجدیدنظر در آن شد.

وزارت خارجه آلمان در بیانیه‌ای با اشاره به نگرانی برلین از ادامه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این شهرک‌ها به موجب قوانین بین‌المللی غیرقانونی هستند و موجب جدایی قدس از کرانه باختری شده و امکان تشکیل کشور مستقل فلسطین در چارچوب راهکار تشکیل دو کشوری را بسیار دشوار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصر نیز ضمن محکوم کردن طرح شهرک‌سازی جدید رژیم صهیونیستی، آن را مغایر با قوانین بین‌الملل و قطعنامه‌های سازمان ملل در مورد مساله فلسطین دانست.

احمد حافظ، سخنگوی وزارت خارجه مصر اظهار داشت، ادامه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی هرگونه فرصت تحقق صلح با تکیه بر راه‌حل تشکیل دو کشوری را از بین می‌برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرک سازی های اسرائیل رژیم صهیونیستی شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام مأموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که دو ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن صدای آژیر خطر در شهرک المطله و کفار جلعادی در منطق الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد