Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه امروز کارگروه ستاد تنظیم بازار استان چهارمحال و بختیاری از لغو برگزاری نمایشگاه های بهاره برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و ذخیره سازی میوه برای شب عید تا توزیع گسترده ماسک در هفته آینده خبر داده شد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مجید شیرانی با اشاره به تمهیداتی از جمله  توزیع ماسک بین‌مردم‌‌ با سودمتعارف و ارائه فاکتور برای تامین رضایت خاطر مردم، اظهارداشت:  با محصور شدن استان در بین‌استان‌های درگیرِ همجوار، خوشبختانه با رعایت جوانب احتیاطی و تلاش دستگاه های مرتبط تا کنون مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در استان گزارش نشده است و 50‌درصد از موارد مشکوکِ تست شده، منفی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت : طبق مصوبه وزارت بهداشت، با تمهیدات اندیشیده شده، ماسک‌های تولیدی شرکت های سراسر کشور از طریق وزارت بهداشت خریداری و به تدریج به صورت رایگان از طریق دانشگاه های علوم‌پزشکی استان ها در مراکز درمانی با اولویت بیمارستان ها توزیع می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر شرکت ظریف مصور‌ با تمام ظرفیت ، خطوط تولید خود را به تولید ماسک‌های مخصوص اختصاص داده است که بعد از استرلیزه می‌تواند مورد بهره برداری قرار بگیرد.

بسیج تمامی امکانات زیرساختی و انسانی خراسان رضوی برای مقابله با «کرونا»ترخیص دانشجوی مبتلا به کرونا دانشگاه خواجه نصیر از بیمارستان/ تست آخر منفی بودفیلم/پرستاری که برای مراقبت بیشتر از مبتلایان کرونا عروسی خود را لغو کرد

وی تصریح کرد: شرکت داروسازی حنانه در بروجن‌ نیز با ارتقای ظرفیت و شیفت کاری‌ بیشتر در تولید اسپری ضدعفونی کننده فعالیت دارد و مشکل این واحد در تامین مواد اولیه بطری‌ با پیگیری های لازم‌ مرتفع شده است و انتظار می‌رود از طریق تولیدات داخلی، نیازهای استان تامین‌شود.

شیرانی خاطرنشان‌کرد: شیوع ویروس نوظهور‌ کرونا از حدود یک ماه پیش از‌ چین‌ آغاز شده است و علی‌رغم‌ همه‌گیری آن در سراسر جهان، این‌ویروس نسبت به اپیدمی ویروس های گذشته خطرناک نیست و شدت بیماری زایی و کشتار‌آن کمتر‌است و اهمیت آن به دلیل جدید بودن این‌ویروس است.

وی خاطرنشان کرد: جو مضطرب در جامعه مطلوب نیست و قطعا توجه به هشدارهای مراجع ذی‌ربط در کنترل و جلوگیری از ابتلا به این‌ ویروس‌ موثر خواهد بود.

شیرانی تاکید کرد: گشت های مشترک در آرایشی و بهداشتی ها و داروخانه ها برای حصول اطمینان‌مردم‌و تامین سلامت جامعه در حال انجام‌ است.

لغو برگزاری نمایشگاه های بهاره برای مبارزه با شیوع کرونا

معاون امور اقتصادی استاندار‌ی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه با تاکید بر رعایت همه جوانب برای تامین‌سلامت مردم گفت: دستگاه های ذی‌ربط با اقدامات فرهنگی برای تقویت روحیه مردم‌و تامین آرامش و اطمینان‌خاطر در‌جامعه تلاش کنند تا استان‌از این‌ بحران‌ به سلامت عبور کند.

الله کرم‌نصیری از لغو برگزاری نمایشگاه های‌بهاره برای مبارزه باشیوع کرونا خبر داد و گفت: 800‌تن‌سیب و پرتغال درانبارها ذخیره سازی شده است و‌محموله 400 تنی پرتغال جنوب نیز به زودی برای تامین‌ اقلام‌ شب عید مردم وارد استان خواهد شد.

وی با اشاره به ذخیره حدود 5 هزارتن شکر در انبارهای شرکت بازرگانی افزود:درحال حاضر برای تامین نیاز شکر بازار شب عید  750 تن شکر بین‌ بازار، صنوف‌ و صنعت‌ در حال توزیع است و برای جلوگیری از ایجاد بازار آزاد نیز طی رایزنی‌ با وزارت صمت در روزهای آینده مقداری شکر فراتر از نیاز جامعه با قیمت مصوب 4هزار و 500‌تومان توزیع خواهد شد.

معاون‌امور‌اقتصادی استانداری با انتقاد از وضعیت بازارچه حضرت ولی عصر از مسئولان خواست‌ اهتمام‌ ویژه را برای رونق این‌بازار معطوف دارند.

نصیری افزود: در حال حاضر حدود 19‌هزارتن‌ ذخیره گندم در استان وجود دارد و تا دوماه دیگر مشکلی در این‌زمینه وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/ ع

R7540/P/S6,54/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لغو برگزاری نمایشگاه های بهاره چهارمحال و بختیاری برای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،در پی انتشار نامه‌ای از یکی از شهرستان های استان در فضای مجازی با موضوع عدم توزیع شیر در مدارس تا اطلاع ثانوی رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در یکی از شهرستان ها نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا بررسی های لازم توسط مسئولین بهداشت صورت پذیرد.

بهنام اسماعیلی گفت: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری و بررسی می‌شود. بعد از انجام آزمایشات مربوطه و اطمینان از سلامت محصول شیر توزیع می‌شود.

وی افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز در فرایند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی میکنند.

اسماعیلی گفت: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و این مورد جزئی در شهرستان فارسان بوده که از امروز توزیع شیر در این شهرستان نیز به طور معمول ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تا کنون هیچ گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب میباشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898194

دیگر خبرها

  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری