Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری ترامپ درباره تمهیدات دولت ایالات متحده آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا در کاخ سفید. ترامپ اعلام کرد معاونش مایک پنس را مسئول هدایت تیم مقابله با کرونا در آمریکا کرده است./ رویترز تیراندازی در یک کارگاه آبجوسازی در شهر "میلواکی" در ایالت "ویسکانسین" آمریکا. کارمند اخراجی با عصبانیت به روی کارکنان دیگر آتش گشود و دستکم 5 نفر از جمله خودش را کشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ رویترز تظاهرات و درگیری گسترده معترضان به قانون جدید شهروندی هند با پلیس در شهر دهلی نو هندوستان/ رویترز و خبرگزاری فرانسه ضدعفونی بازار سنتی شهر سئول کره جنوبی برای مهار شیوع ویروس کرونا/ رویترز مراسم تشییع و تدفین "حسنی مبارک" رییس جمهوری اسبق و مخلوع مصر در گورستانی در شرق شهر قاهره مصر/ رویترز گارد احترام ارتش مصر در مراسم تشییع حسنی مبارک در مقابل مسجد مارشال "محمد حسین طنطاوی" در شهر قاهره/ رویترز اجتماع کنندگان میدان سن پترز واتیکان که روزهای چهارشنبه هر هفته منتظر سخنرانی "پاپ فرانسیس" از بالکن هستند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ماسک به صورت زده‌اند./ رویترز جشن سال نو تبتی‌های نپال/ شهر کاتماندو/ خبرگزاری فرانسه اعتراض فعالان محیط زیست موسوم به "شورش علیه انقراض" به گسترش فعالیت یک معدن ذغال سنگ در دورهام بریتانیا/ خبرگزاری فرانسه یک کودک مبتلا به سوء تغذیه در بیمارستانی در شهر صنعا یمن. حمله 5 سال گذشته دولت سعودی به یمن و محاصره همه جانبه این کشور فقیر عربی از سوی ائتلاف تحت رهبری سعودی به مرگ و سوء تغذیه شدید صدها هزار کودک یمنی انجامیده است./ خبرگزاری آناتولی ضدعفونی کردن واگن‌های مترو شهر تهران/ عکس: ابراهیم نوروزی؛ آسوشیتدپرس کارناوال سالانه شهر" لورِس" پرتغال/ EPA بارش برف کم‌سابقه در صحرای "تبوک" عربستان سعودی/ رویترز دیدار "گرتا تونبرگ" فعال نوجوان سوئدی محیط زیست با "ملاله یوسف زی" دختر پاکستانی برنده نوبل صبح در دانشگاه اکسفورد بریتانیا/ رویترز لینک کوتاه: asriran.com/0030Fx مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از مقابله با کرونا در ایران تا رژه سالانه دلقک‌ها در بلژیک

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته و بامداد امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ریگی ریس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سرباز گفت: بر اثرطغیان کم سابقه رود خانه سرباز و حجم بسیار بالای آب رودخانه حد فاصل روستای صابر آباد و روستای پیردان قسمتی از جاده ترانزیت چابهار ایرانشهر زیر آب رفت و تردد تا اطلاع بعدی قطع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • انتقاد اردوغان از آمریکا
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • عملیات اصفهان نوعی فرافکنی آمریکا بود
  • پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته و بامداد امروز
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند