Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبادی صبح پنج شنبه در جمع کارکنان نیروهای هوا و فضای سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: امروز تمام آزادگانی که به انسانیت فکر می‌کنند می‌دانند انقلاب برای نجات بشر است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن اظهار کرد: انسان‌ها در نفع و ضرر واقعی یکدیگر مشترک بوده چراکه امت واحده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عبادی با بیان اینکه خداوند پیامبران را برای حفظ امت واحده فرستاده است، گفت: پیغمبران برای بشارت و هشدار آمدند تا بگویند که اگر از چهارچوب انسانیت خارج شوید، شیطان می‌شوید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در حالت معنویت دروغ، تزویر و جنگ نیست و تنها رسیدن به کمال مد نظر است‌.

وی اظهار کرد: تمام جنگ‌ها، ویرانی‌ها، ظلم‌ها بر اساس این است که انسان از چهارچوب انسانیت خارج شده بنابراین جهاد نوعی دفاع بوده تا جنگ را از میدان بردارد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن پیرامون جهاد بیان کرد: قرآن می‌گوید بجنگید تا منبع فتنه و فساد را از بین ببرید و غده‌های فساد فکر مادی و شهوانی را درآورید تا بشر سالم شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه جهاد انبیا با جنگ حیوانی بشر در شرایط کنونی تفاوت دارد، افزود: انبیا برای برداشتن کفر و دفاع از مستضعفین تلاش داشته اند اما کار دنیاپرستان، شهوت پرستان، زورگویان و مسرفین غلبه بر ملت‌ها است.

شعارهای غرب مبنی بر حقوق بشر حیله است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فلسفه حکومت در سیستم تفکر غرب غلبه بر ملت است، اظهار کرد: اندیشه غرب می‌گوید انسان‌ها عده‌ای از حیوان بوده که باید آن‌ها را زیر سلطه ببریم.

وی با بیان اینکه تمام شعارهای غرب مبنی بر حقوق بشر مکر و حیله است، افزود: استکبار تاکنون قتل زیادی داشته و فساد زیادی انجام داده اند.

آیت الله عبادی بیان کرد: مردم فرانسه بیش از ۶۷ هفته شده که شنبه‌ها برای دریافت یک پاسخ به خیابان می‌روند اما شکنجه می‌شوند و اینگونه رفتارها را آزادی می‌دانند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها توهین به پیامبران را آزادی بیان و قلم می‌دانند، گفت: اندیشه غرب می‌گوید اگر سلطه به سرمایه دارها برسد، چنان بند را می کشند که بعد از آن هیج وقت تاریخ تغییر نمی‌کند.

سپاه خوار چشم دشمن است

آیت الله عبادی با بیان اینکه جهاد انبیا مبارزه با عناصر فاسدی است که ارزش‌های انسانی را از بین می‌برند، گفت: جهاد انبیا دفاع از بندگان خدا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: نیروهای هوا فضا سپاه خوار چشم جهان خوارانی هستند که کارشان آوراگی مردم و کشتن زن و بچه است.

وی خطاب به افراد حاضر در جلسه گفت: شما بر اساس آرمان‌های اسلام و خط مشی ائمه خار چشم دشمن بوده و در برابر ضرب شصتی که به آن‌ها نشان می‌دهید، زمین گیر شده اند.

آیت الله عبادی بیان کرد: قلب مردمی که احساس آزادگی می‌کنند با شما است و امید است نصرتی شود تا دنیا از شر شرق و غرب فاسد نجات یابد و عدل حاکم شود.

کد خبر 4864504

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش برف بارش باران شیراز آیت الله عبادی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، محمد رعد رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در اظهاراتی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی هفت ماه است که در باتلاق درگیری با اهالی مقاوم غزه و قهرمانان مقاومت گرفتار شده است و این مردم، جسارت، قدرت و ابتکارهای استراتژیک و تاکتیکی بی‌سابقه‌ای در این درگیری‌ها از خود نشان داده‌اند.

وی تصریح کرد که کار به جایی رسیده است که دشمن صهیونیستی در پی افزایش فشار از سوی جبهه لبنان و غزه تلاش دارد از این عرصه تقابل خارج شود.

رعد ابراز داشت که امروز دشمن در لبه این تقابل است و موشک‌هایی را به بعلبک یا سوریه یا مناطق دوردست شلیک می کند تا مداخله‌های خارجی را ایجاد کرده و حمایت خارجی را برای خود دریافت کند.

وی ابراز داشت که اسراییل با هدف قرار دادن تعدادی از مستشاران نظامی ایرانی در سوریه، اشتباه بزرگی را مرتکب شد و باعث واکنش ایرانی‌ها به این حمله شد. مهم‌ترین چیزی که در واکنش ایرانی‌ها وجود داشت، این بود که قدرت بازدارندگی برای ایران حفظ شد و قدرت بازدارندگی دشمن اسراییلی در منطقه از دست رفت و این موضوع اهمیتی راهبردی در سطح مناقشات منطقه‌ای خواهد داشت.

هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان نیز در اظهاراتی تاکید کرد که تمام تسلیحاتی که جبهه مقاومت در اختیار دارد، برای دفاع از مظلومان فلسطین و غزه است و تنها برای مانور دادن نیست.

این مقام ارشد حزب الله اظهار داشت: آمریکا باید بداند که موجودیتش در منطقه در حال افول است و اتفاقی که در واکنش ایران افتاد، تنها یک نمونه بود و ایران سلاح‌های پیشرفته‌تر و امکانات بالاتر خود را استفاده نکرده است.

وی افزود که مقاومت غزه با وجود تمامی سختی‌ها همچنان قدرتمند و مقتدر است و دشمن با وجود موشک‌ها و هواپیماهای زیادی که دارد، همچنان نمی‌تواند درگیری‌ها را به نفع خود به پایان برساند و جنگ فراگیر در آینده موضوع بزرگی را محقق خواهد کرد که تنها به زمان نیاز دارد و آمریکا باید منتظر فروپاشی رژیم صهیونیستی باشد.

کد خبر 6085079

دیگر خبرها

  • علامه جعفری از شایستگی تفکر به صورت بالفعل برخوردار بود
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • سپاه در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند