Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علیرضا زالی، روز پنج شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی مقابله با کرونا در استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد هم افزایی و انسجام بین تمام دستگاه‌ها در پایتخت هستیم.

وی با اشاره به مهم‌ترین مصوبات جلسات برگزار شده در راستای پیشگیری ویروس کرونا در پایتخت گفت: در این جلسه پیشنهاد شده است کلیه مرخصی مدیران ارشد تهران تا اطلاع ثانوی لغو شود و همچنین تمامی دستگاه‌های اجرایی پیشنهادات خود را در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به ستاد عملیات مبارزه با ویروس کرونا در پایتخت اعلام کنند و همچنین وظایف تمامی دستگاه‌ها هم باید هر چه زودتر مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی تصریح کرد: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار شده است تا استمرار تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی در تهران برقرار باشد و همچنین پیشنهاد تعطیلی نماز جماعت در مساجد و تعطیلی دوره‌ای نماز جمعه در استان تهران و همچنین تعطیلی زیارت بقاع متبرکه در پایتخت در این جلسه عنوان شد و این موارد هم به دلیل جلوگیری از تجمع‌های زیاد و انتقال این بیماری است.

فرمانده ستاد عملیات مبارزه با ویروس کرونا ادامه داد: همچنین در این جلسه عنوان شد تمامی دستگاه‌های اجرایی برای افراد و کارکنان شأن را که در معرض خطر هستند تدابیر لازم را بیندیشند و همچنین با مرخصی و دورکاری افراد موافقت کنند.

وی گفت: در این جلسه مصوب شد به کارکنان جانبازان شیمیایی مرخصی بدون کسر از حقوق دهند چراکه این افراد در معرض بیشتری برای درگیر شدن با این بیماری هستند.

فرمانده ستاد عملیات مبارزه با ویروس کرونا افزود: استفاده از ظرفیت‌های کلیه دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است و به زودی بیشتر از قبل برای مقابله با این ویروس آماده می‌شویم.

بیشتر بخوانید: قرنطینه تهران واجب است/ آزمایش حدود ۱۰ نفر در سمنان مثبت بود

وی افزود: همچنین به سازمان زندان‌ها ابلاغ کرده‌ایم اگر زندانیان بتوانند گواهی سلامت از پزشک بگیرند به مرخصی بروند تا بتوان محیط زندان را بیشتر کنترل کرد.

زالی افزود: همچنین به تمامی پادگان‌ها ابلاغ شده است که بهداشت محیط پادگان را بیشتر از قبل رعایت کنند و وسایل و مواردی که برای بهداشت فردی سربازان لازم است به آنها داده شود.

فرمانده ستاد عملیات مبارزه با ویروس کرونا در پایان توصیه کرد: مردم به شدت از سفر پرهیز کنند چون می‌توانند عامل انتقال ویروس کرونا از شهری به شهری دیگر شوند همچنین بدن خودشان در سطح آسیب پذیری بالاتری قرار می‌گیرد.

منبع: مهر لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rWy خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه

رئیس زندان مراغه گفت: هم اکنون حدود ۶۰۰ زندانی زندان مراغه در کارگاه‌های داخل زندان و خارج زندان مشغول کار هستند.

غلامرضا سلطانی  افزود: زندان مراغه در امر اشتعال زندانیان پایلوت کشوری انتخاب شده است.

وی در ادامه گفت: اولین جلسه شورای طبقه بندی زندان مراغه با حضور معاون دادستان تشکیل و ۱۹۱ پرونده در این جلسه طرح و تصمیم گیری شد.

وی افزود: در این جلسه ۸۲ پرونده اشتغال طرح و ۶۹ زندانی دارای شرایط تشخیص و با اشتغال آنان موافقت شد.

رییس زندان مراغه اضافه کرد: ️همچنین ۸۷ درخواست مرخصی به شورا وصول و با ۳۶ مورد موافقت شد.

️به گفته  غلامرضا سلطانی در این جلسه همچنین ۳۷ پرونده تعلیق، پابند و آزادی مشروط مطرح و با ۱۲ پرونده تعلیق مجازات و ۱۶ پرونده پابند الکترونیکی و ۷ پرونده آزادی مشروط موافقت شد.

وی گفت: ️در این جلسه همچنین با آزادی ۵ زندانی پس از پایان مرخصی موافت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است