Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب امین زاده روز پنجشنبه جلسه ستاد تنظیم بازار استان، افزود: تاکنون ۸ هزار و ۶۴۱ مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی در قالب گشت های مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی به انجام رسیده و برنامه های نظارت و بازرسی به صورت مستمر تداوم دارد.

وی با اشاره به اقدامات نظارتی ۲۵ روز اخیر برای تنظیم بازار استان، از آغاز طرح ویژه نظارت و بازرسی از ۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین در ایام نوروز و شب عید خبر داد و اظهار داشت: رصد و پایش ۱۲۴ قلم گروه کالایی بر مبنای مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و دستورالعمل های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به صورت مستمر در حال انجام است که از این تعداد ۱۰۴ قلم کالا از ثبات قیمتی و ۶ قلم کالا با کاهش قیمت مواجه بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین زاده با ارائه آمار شکایات مردمی دریافت و رسیدگی شده از درگاه های مختلف از جمله سامانه تلفنی ۱۲۴ و شکایات حضوری و گزارشات ناظرین افتخاری، بر آمادگی سازمان صمت استان در جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه مشکلی در تأمین اقلام ضروری و مایحتاج اساسی مردم نداریم، گفت: میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در کامیون های یخچال دار حمل و به میزان لازم تامین و ذخیره سازی شده است.

امین زاده از تامین ۷۰۰ تن سیب و ۵۰۰ تن سهمیه پرتقال مازاد بر ۲ هزار تن سهمیه پیش بینی شده آذربایجان شرقی به منظور توزیع در اقصی نقاط آذربایجان شرقی در شب عید خبر داد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه ریزی های پیش بینی شده برای تامین و تولید مایعات ضدعفونی کننده و ماسک و سایر ملزومات بهداشتی به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در استان، گفت: در مورد تامین مواد اولیه واحدهای تولیدکننده ملزومات بهداشتی و مایعات ضدعفونی کننده پیش بینی های لازم انجام شده است.

امین زاده افزود: در این راستا ۳ واحد تولیدی با ظرفیت تولید روزانه ۱۳ هزار تن مواد ضدعفونی کننده فعالیت خود را در استان آغاز کرده و ۱۱ واحد دیگر نیز با تغییر خطوط و تأمین مواد اولیه به افزایش ظرفیت تولید کمک خواهند کرد.

به گفته وی یک واحد تولید ماسک نیز با تأمین تسهیلات لازم از طریق سازمان صمت استان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ظرفیت تولید حدود ۲۵ هزار عدد در سه شیفت به فعالیت می پردازد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز صمت آذربایجان شرقی تبریز صمت آذربایجان شرقی امین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛ سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه گفت: این حریق بامداد امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت) در ساعت ۵:۲۲ دقیقه  روی داد که با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم های اطفاء حریق ایستگاه مرکزی بلافاصله به محل حادثه در خیابان ابوذر اعزام شدند.

حسین صادقی افزود: پس از حضور تیم های اطفاء حریق و بررسی صحنه، حریق به صورت کامل اطفاء شد.

 وی گفت: بررسی علت بروز حادثه به واحد کارشناسی سازمان ارجاع شد.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد