Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 5 تبریز گفت : چاله زدایی در مسیر های اصلی این منطقه اجرا شده و این طرح بزودی در معابر فرعی نیز شروع می شود.

به گزارش خبرنگار ما؛ میر علی اصغر نساج گفت: 6 اکیپ معاونت های خدمات شهری و اجرایی و فنی و عمرانی با کاترزنی اقدام با لکه گیری آسفالت کرده اند.

او در ادامه افزود: در راستای استقبال از عید نوروز طرح های متعددی اجرا می شود که از مهمترین آنها لکه گیری آسفالت و چاله زدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین مسیر های جاده تهران ، اتوبان پاسداران و 35 متری شهرک باغمیشه رااز معابر اصلی این منطقه برشمرد و اظهار داشت: لکه گیری آسفالت در این معابر اجرا شده است.

شهردار منطقه 5 خاطر نشان ساخت که در دو باند رفت و برگشت میدان شهید فهمیده تا طرح تبادل امام علی (ع)، مسیر جاده تهران تا میدان بسیج و 35 متری شهرک باغمیشه با لکه گیری اقدام به چاله زدایی شده است.

نساج در خصوص میزان تناژ آسفالت بکار رفته برای لکه گیری در این مسیرها نیز گفت: با 200 تن آسفالت اقدام به چاله زدایی در این مسیر ها شده است.

او در پایان به زیرسازی و لکه گیری در خیابان کوی استانداری نیز اشاره کرد و گفت : بزودی لکه گیری در تمامی معابر سطح حوزه شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز لکه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت خدمات لایروبی صبا سازمان آب و برق خوزستان گفت: با هدف رسوب زدایی و پاکسازی رودخانه کارون بخش دوم عملیات لایروبی رودخانه کارون در دستور کار قرار گرفت.

عادل سواری افزود: در اجرای این طرح   رودخانه کارون بزرگ اهواز حد فاصل پل غدیر تا پل سلمان فارسی لایروبی و رسوب زدایی شد.

وی ادامه داد: عملیات لایروبی رودخانه کارون توسط دستگاه لایروب کاترساکشن ۳۸۰۰ جهاد بهمنشیر ۲ انجام شد.

رودخانه کارون دارای ۹۵۰ کیلومتر می‌باشد که در مسیر خود از شهر اهواز عبور می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی