Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در برخورد با کسانی که در پی سودجویی از نگرانی و نیاز مردم هستند، تعارف نداریم و همه موارد برخورد را رسانه‌ای می‌کنیم.

هادی هاشمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با تاکید بر اینکه با محتکران و گرانفروشان با اشد مجازات برخورد می‌کنیم، اظهار کرد: موارد گرانفروشی و احتکار ماسک و ملزومات مورد نیاز مردم را پیامک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  از مردم خواست برای پیشگیری از گرانفروشی و احتکار  و برخورد سریع‌تر با سودجویان،  تخلفاتی مانند احتکار ملزومات مورد نیاز این روزهای مردم را  پیامک کنند.

اعلام شماره پیامک رئیس کل دادگستری گلستان برای دریافت گزارشات مردمی/ شخصا گزارشات مردمی را رسیدگی و دستور لازم صادر می‌کنم
هاشمیان افزود: گزارش‌های مردمی که به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۶۱۱۴ پیامک می‌شود، شخصا بررسی و دستورات لازم برای برخورد با متخلفان صادر می‌کنم.
وی با بیان اینکه برخورد قوه قضاییه با سودجویان متخلف پشیمان‌کننده‌ای خواهد بود و به عنوان اخلالگر نظام اقتصادی با مجرمان برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: در برخورد با کسانی که در پی سودجویی از نگرانی و نیاز مردم هستند، تعارف نداریم و همه موارد برخورد را رسانه‌ای می‌کنیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجازات گلستان گرگان گرانفروشان ماسک نیاز مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به ترافیک سنگین در حاشیه رودخانه زاینده رود هم‌زمان با جاری شدن آب در این رودخانه، از اجرای طرح ویژه برای کنترل و مدیریت تردد در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: به‌دنبال جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود و ازدحام مسافران و شهروندان برای حضور در اطراف این رودخانه، شاهد ترافیک سنگین در بعضی از ساعات شبانه‌روز در این منطقه بودیم.

وی افزود: به همین منظور طرح ویژه‌ای برای کنترل و مدیریت تردد در خیابان‌های اطراف رودخانه زاینده رود به‌صورت فیزیکی و هوشمند انجام و با رانندگانی که با پارک دوبل و پارک در محل‌های توقف ممنوع باعث ایجاد ترافیک و راه‌بندان شوند، برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان اتوبوس‌های ویژه‌ای برای حمل و نقل شهروندان و مسافران برای رفتن به نقاط گردشگری در نظر گرفته است، بیان داشت: به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه می‌شود با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد در هسته مرکزی شهر به ویژه نقاط گردشگری همچون پل خواجو، سی و سه پل، چهلستون و میدان تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، به پلیس در مدیریت و کنترل ترافیک و تسهیل عبور و مرور روان کمک کنند.

کد خبر 739480

دیگر خبرها

  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • عملی شدن «جهش تولید با مشارکت مردمی» نیاز به ورود جامعه نخبگانی دارد
  • ۲۲ مرکز متخلف فرآورده های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • برخورد با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • پلمب یک واحد پذیرایی متخلف در جاده کرج – چالوس
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان
  • تحریف در برخوردِمومنانه