Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شیرانی روز پنجشنبه در نشست تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری افزود: این در حالی است که با توجه به شیوع بیماری در استان‌های همجوار ، امکان ورود این ویروس در استان وجود دارد و باید تمامی امکانات و تجهیزات خود را برای مقابله با آن به کار گرفته شود.

وی، با اشاره به کمبود ماسک در بازار استان، ادامه داد: هم اینک تلاش ما تامین ماسک مورد نیاز برای پرسنل درمانی و بیماران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی با بیان اینکه مردم عادی ضرورتی به استفاده از ماسک ندارند، تصریح کرد: با این وجود تلاش می‌شود تا بخشی از نیاز استان به ماسک از راه‌های گوناگون تامین و نگرانی مردم در این خصوص برطرف شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری همچنین از توزیع مایع‌های ضدعفونی ‌کننده در مراکز و خانه‌های بهداشت استان، اظهار داشت: کارشناسان بهداشت محیط نیز در این مراکز شیوه استفاده از این مواد را به مردم آموزش می‌دهند.

شیرانی با بیان اینکه پیک بیماری‌های ویروسی ظرف ۲ تا ۳ هفته ظاهر می‌شود، تصریح کرد: به مردم استان توصیه می‌شود که در رعایت بهداشت فردی و دوری از قرارگیری در تجمعات و اماکن پرتردد اهتمام بیشتری به کار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: مردم از سفرهای نوروزی صرف‌نظر کنند و حتی‌الامکان در خانه بمانند و از دیده‌بوسی و دست دادن با یکدیگر به شدت پرهیز کنند.

شیرانی با بیان اینکه این استان در سطوح مختلف آمادگی کامل برای مقابله با شیوع ویروس کرونا دارد، افزود: تجهیزات موجود را مدیریت کرده و خود را برای بحران احتمالی آماده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه شدت شیوع همه ویروس‌ها با تغییر فصل کمتر می‌شود، تصریح کرد: با وجود ناشناخته بودن ویروس کرونا، اما امید می‌رود که با گرمای هوا از شدت این ویروس نیز کاسته شود.

به گزارش ایرنا، کرونا ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری چین کشورهای جهان ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فضل‌الله رحمتی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان بدون هیچ مشکلی تأمین شد.

وی افزود: در این ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۳ روز بازار، ۱۵ بازارچه، ۱۰ نمایشگاه و ۹۹۱ فروشگاه در سطح چهارمحال و بختیاری تشکیل و به مردم ارائه خدمت کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای تقویت سامانه ۱۲۴ طرح بازرسان و ناظران افتخاری در دستور کار است که با اجرای آن مردم و شهروندان عادی وارد سامانه شده و کد ارجاع برای انجام نظارت، می‌گیرند.

کد خبر 6086437

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید