Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@08:33:47 GMT

پلمب یک مرکز عرضه تجهیزات پزشکی در کرمان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۶۷۶

پلمب یک مرکز عرضه تجهیزات پزشکی در کرمان

ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: یک مرکز عرضه تجهیزات پزشکی به دلیل اخلال در امر توزیع و گرانفروشی مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در کرمان پلمب شد.

"دادخدا سالاری" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: کارگروه مقابله با محتکران و اخلالگران نظام اقتصادی از طریق احتکار و عدم عرضه مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده شامگاه گذشته از داروخانه ها، مراکز عرضه تجهیزات پزشکی، و انبار های سطح شهر کرمان بازدید کرد

این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به احراز گرانفروشی و اخلال در امر توزیع توسط یک مرکز عرضه تجهیزات پزشکی با دستور مقام قضائی پلمب، پرونده قضائی تشکیل و افراد مسئول آن مرکز تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری گفت: با توجه به مطالبات مردمی و در راستای تاکیدات ریاست قوه قضائیه، طرح مقابله با محتکران و اخلالگران نظام اقتصادی از طریق احتکار و عدم عرضه مواد بهداشتی، ضدعفونی کننده و پیشگیری کننده از سوی سیستم قضائی استان تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف، گرانفروشی و احتکار مراتب را به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، پلیس و یا تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادستان کرمان اخبار اجتماعی کرمان پلمب عرضه تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت:دربازدید‌های صورت گرفته کارشناسان نظارت دامپزشکی از مراکز گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها در شهرستان طرقبه شاندیز، سومین واحد رستوران متخلف نیز به دلیل تخلفات بهداشتی دامپزشکی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلمب شد.

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • امشب اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند