Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:48:05 GMT

بازاندیشی در فعالیت های تربیتی نیاز نسل امروز است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۷۶۶

بازاندیشی در فعالیت های تربیتی نیاز نسل امروز است

سید مجتبی هاشمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته امور تربیتی فرصتی مغتنم و مناسب در جهت ایجاد فضای گفت وگو، تبادل نظر، نقد سازنده و ارائه انتقادات است.
وی افزود: ارزش ها هرگز تغییر نمی کند بلکه روش ها در حوزه تربیتی نیازمند تغییر هستند.
معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطر نشان کرد: ۲۱ عنوان برای اجرا در هفته امور تربیتی پیش بینی شده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا، برخی برنامه ها تغییر یافته و برخی هم در فضای بازتری از نظر زمانی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعلام کرد: هشتم اسفند سالروز تاسیس امور تربیتی در آموزش و پرورش یادآور شهدای گرانقدر باهنر و رجایی است.
این مسئول اضافه کرد: هفته امور تربیتی فرصتی برای تبیین جایگاه امور تربیتی در آموزش و پرورش به شمار می‌رود.
هاشمی گفت: امور تربیتی به عنوان نقطه کانونی و مدیریت در امور تربیتی و پرورشی دانش آموزان بوده که باید فعالیت ها و اهداف آن برای همه معرفی شود.
هشتم اسفند ماه سال ۱۳۵۹، ستاد امور تربیتی در مدارس کشور به همت شهیدان رجائی و باهنر تأسیس شد و این روز به نام امور تربیتی و تربیت اسلامی در تقویم به ثبت رسید.

برچسب‌ها شهرستان ری وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان شهرستان ری وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان آموزش و پرورش امور تربیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است